Pokazy Samochodowe
W Lubline, naszym rodzinnym mieście odbywały sie właśnie dwudniowe pokazy samochodowe - sobota i niedziela. W niedzielny ciepły fajny poranek wpadliśmy na pomysł z moją ...
W Lubline, naszym rodzinnym mieście odbywały sie właśnie dwudniowe pokazy samochodowe - sobota i niedziela. W niedzielny ciepły fajny poranek wpadliśmy na pomysł z moją ...
Ostatnio zwrócił się do mnie czytelnik z prośbą o kontynuację opowiadania, gdy zapytałam, o które mu chodzi - rzekł: "Poprawczak". Ale ja tego tekstu kompletnie ...
Dwa gołąbki Czasami jest tak, że się NIC nie dzieje, nawet pisać się nie chce. Nie ma o czym? Raczej może brak tematów. Dlatego długo TU nie byłem. … ale czasami są ...
Na Podlaskiej wsi, na skraju pradawnej puszczy stał drewniany dworek, w którym mieszkała Kazimiera. Kobieta uwielbiała przesiadywać w lesie, wsłuchując się w ptasi śpiew ...
Mia Jestem dwudziestoletnią dziewczyną, o długich ciemnoblond włosach i piwnych oczach. Siedzę w salonie i czytam książkę, gdy nagle rozlega się dzwonek do drzwi ...
*** Zapraszam do drugiej części cyklu. Tym razem tradycyjne znaczenia planet będą podane w ramkach aby łatwiej odnieść się do treści wiersza *** Wenus (planeta piękna ...
Jeśli mam pisać ciąg dalszy, proszę o komentrze co dalej może się wydarzyć. Marek wsiadł do pociagu i znalazł swój przedział. Nie przepadał za podróżami, więc humor ...
1 Robiąc na złość całemu światu nadal kocham Wiktorię ,jak oszalała małolata. Wobec niej miałam najbardziej ambitne plany, na całe moje dalsze życie. Tylko niestety ...
Rozdział 2 Pół dnia milcząc jak kamień nie mogłam zrozumieć mojej życiowej sytuacji. Po raz kolejny to Wiktoria spędza upojny wieczór z kolejnym nowym chłopakiem . Ja ...
Tym razem opowiem Wam o klubie BDSM. Jak pracowałam w brytyjskim burdelu były organizowane wyjazdy do klubu BDSM , był to klub zamknięty, nie było ulotek , reklam ...
Mieliśmy wtedy 23 (Wiola) i 25 (Ja) lat, byliśmy trzy lata po ślubie. Wiola pracowała dorywczo jako fotomodelka erotyczna, szczególnie w tematyce fetysz/less. Umówiliśmy ...
-Nie wytrzymam już dłużej. Chwyciła go za rękę i pociągnęła za sobą. -Chodz. Toaleta do której go zaprowadziła nie było może wymarzonym miejscem. Ale zapewniał ...
Pianie koguta po raz kolejny wybudziło go ze snu. Otworzył oczy próbując nie myśleć o kolejnym dniu pracy w porcie. - Myśl o smokach - powtarzał sobie w głowie - Myśl o ...
Słysząc moje pytanie, mama raz jeszcze naparła zdecydowanie na mojego chuja swoją cipką, skacząc i ocierając się o niego, sprawiła że mój kutas znowu przejechał po jej ...