Opowiadania - str 4

  • Sticky blood — prologue

    Hajun spuścił wzrok, zatrzymując go na swoich ciężkich, czarnych butach. Pomieszczenie, w którym się teraz znajdował, było tak obskurne, że bał się o swoje ulubione ...

  • Mama domina cz. 2

    Siedziałem na swoim łóżku myśląc nad tym co się tu przed chwilą wydarzyło. W głębi mieszkania słyszałem jak mama wchodzi do łazienki i napuszcza wodę do wanny. Po ...

  • Rowy

    Czytam opowiadania dotyczące relacji matek z synami i po kilku zdaniach wiem od razu , że większość to fantazje. Moja historia jest prawdziwa i zaczęła się kilka lat temu ...

  • Na imię mam Ania.

    Na imię mam Ania. Zostałam wykorzystana seksualnie. Tego dnia, jak zwykle wróciłam do domu o szesnastej. Mieszkałam sama. Nie miałam męża, ani chłopaka. Miałam ...

  • Rocznica ślubu Joanny

    Rocznica ślubu Joanny Tej wiosny 42-letnia Joanna wraz z mężem Henrykiem (45 lat) obchodzili 15-stą rocznicę ślubu. Z tej okazji Henryk zarezerwował pobyt w 5-cio ...

  • Kłótnia o majątek 1

    Zamieszkałam u starej kobiety która dostała mieszkanie po zmarłym mężu była bezpłodna i ten mąż miał dwie córki uzależnione od alkoholu i prawdopodobnie od ...

  • Łatwa sąsiadka co udaje aniołka

    Moja łatwa sąsiadka Zamieszkałam w kamienicy koło powalonych na łeb ludzi którzy udawali bogaty a mieli wszystko w kredytach i w leasingu. Była tam taka dziewczyna co mnie ...

  • Pan i władca

    Pan i władca ( całość ) Nie szukałam w życiu mężczyzn którzy lubią bić,czy zdradzać raczej to oni znaleźli mnie sobie samą i zrobili ze mnie swoją kukiełkę. Może ...

  • Joanna w pociągu

    Joanna w pociągu Tego lata 42-letnia Joanna wraz z mężem Henrykiem (45 lat) i dziećmi (Paweł 17 lat i Agnieszka 14 lat) postanowili odwiedzić dawno niewidzianych rodziców ...

  • WF, czyli marnotrawstwo

    Światem rządzą utarte schematy, poza które ludzie nie chcą wychodzić. Nie chcą, bo generalnie ludzie nie lubią myśleć. Tak jest po prostu prościej i wygodniej – ...

  • Khajuraho

    Dzień dobry! Oddaje w Wasze ręce moje najnowsze opowiadanie. Jego źródłem są: spora dawka mojej wyobraźni, osobiste przeżycia z podróży do Azji oraz niepełna wiedza nt ...

  • Przygody fetyszysty I

    Mialem 16 lat, w piątek po lekcjach w samochodzie czekała na mnie mama pod szkołą. Przyjechała, bo akurat chciała zrobić zakupy na mieście, a przy okazji zabrać mnie do ...

  • Inicjacja cz.2

    Po wyjściu Katarzyny siedziałem jeszcze chwilę przy stoliku. Świat wirował mi przed oczami i szumiało mi w uszach. -Tylko nie zemdlej, stary- mruknąłem do siebie ...

  • Inicjacja.

    Trochę czasu zajęła mi decyzja,czy publikować moje przygody,ale właściwie dlaczego nie spróbować tego opowiedzieć?Nie jestem już nastolatkiem,ba jestem już po ...