Opowiadania - str 2

  • Weronika - striptiz na czterdziestce

    Tym razem opiszę sytuację, której byłam świadkiem a bardzo mnie podnieciła. Działo się to rok temu, czyli w 2023. Byłam wtedy przez kilka miesięcy z dość fajnym ...

  • Kasika

    Niecierpliwa Kasia Czasem proponując jednej dziewczynie znajomość poznajesz inną – np. jej siostrę… :) Kasia zaczepiła mnie na fejsie. Już kiedyś pisałem, że ...

  • Granica Rozdział 1 cz.2

    - Tym razem będzie inaczej...- mówi Mierze Go wzrokiem. Coś w jego postawie się zmieniło. Odnoszę wrażenie, że ta sprawa go stresuje. Gdy ta myśl pojawia się w mojej ...

  • Dziwka

    Przez kilka lat pracowałam w burdelu, pracowałam praktycznie non stop i mimo że po jakimś czasie staje się to bardzo monotonne to jednak zdarzają się historie które ...

  • Anastazy Rozdział 6

    "Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty." Wracamy do domu. Ojciec kieruje, młody śpi na moich kolanach. To był długi dzień. Na szczęście fizycznie nic mu nie ...

  • Polska Orgia Rozdział 4

    POSTACIE JULIA WIENIAWA WIKTORIA GĄSIEWSKA AGNIESZKA KACZOROWSKA CLEO EWELINA LISOWSKA Rozdział 4 Agnieszka wpatrzona w spektakl dziewczyn, jako pierwsza zaczęła zrzucać z ...

  • Przygody Jasia i Małgosi - Olbrzym na Górze cz.5

    Ta część będzie dłuższa niż wcześniejsze, ostrzegam o tym na wstępie. Mam napisane inne materiały Przygód Jasia i Małgosi, choć muszę się na razie zastanowić nad ...

  • Max na tropie rozdział 7

    Rozdział 7 Śledztwo cz 7 Hotel Jarema Grand Detektyw po opuszczeniu miasta zatrzymuje się na poboczu, po czym wykręca numer dziewczyny z filmu. — Halo?— zapytał kobiecy ...

  • Nie oddał gitary, stracił dziewczynę...

    - Nie oddał mi mandoliny do teraz, to już ponad rok. - Co Ty gadasz młody, ten gruby, bucowaty śmierdziel, co jeździ niebieską beemką? Trzask zamykanych drzwi. Odpala ...

  • W trójkącie - 1

    Drodzy, długo czytałam opowiadania na tej stronie, dziś postanowiłam opublikować własne. Tematyka może nie do końca typowa, ale mam nadzieję, że lektura będzie ...

  • Mieszkanie z koleżanką: 1. Niedopchnięta

    - Stuk puk! - Wejdź. - Śpiisz już? - przeciągnęła, trzymając za drzwi. - Już wróciłam iiii nie jestem sama. - Zdziwiłbym się gdybyś wróciła sama. Przed wyjściem na ...

  • Tresura

    Dzisiaj opowiem Wam o tych mniej przyjemnych stronach pracy w agencji towarzyskiej. W burdelu w którym pracowałam najdłużej w Anglii były tak zwane treningi była to forma ...

  • Agata mężatka, wizyta w Suntago, całość

    Wizyta w Suntago Z Agatą poznaliśmy sie jakiś rok temu przez intenetową grę. Była o 10 lat starszą ode mnie, znudzoną, bezdzietną mężatką a ja cóż, zostałem jej ...

  • Zadanie Suki (wersja druga)

    Jakieś 3 lata temu, trochę z nudów, bez specjalnych oczekiwań, zalogowałem się na czata (nb. już nieistniejącego – a szkoda…). Miałem wolny dzień, brak planów… ...