Opowiadania - str 5

  • Khajuraho

    Dzień dobry! Oddaje w Wasze ręce moje najnowsze opowiadanie. Jego źródłem są: spora dawka mojej wyobraźni, osobiste przeżycia z podróży do Azji oraz niepełna wiedza nt ...

  • Przygody fetyszysty I

    Mialem 16 lat, w piątek po lekcjach w samochodzie czekała na mnie mama pod szkołą. Przyjechała, bo akurat chciała zrobić zakupy na mieście, a przy okazji zabrać mnie do ...

  • Inicjacja cz.2

    Po wyjściu Katarzyny siedziałem jeszcze chwilę przy stoliku. Świat wirował mi przed oczami i szumiało mi w uszach. -Tylko nie zemdlej, stary- mruknąłem do siebie ...

  • Inicjacja.

    Trochę czasu zajęła mi decyzja,czy publikować moje przygody,ale właściwie dlaczego nie spróbować tego opowiedzieć?Nie jestem już nastolatkiem,ba jestem już po ...

  • Przestępcza miłość, III.

    Dziewczyny rozmawiały o wszystkim i o niczym kiedy ja robiłem kawę, ani one nie zwracały uwagi na mnie, ani ja nie spoglądałem w ich kierunku, myślami będąc przy tym co ...

  • Oddelegowana

    Nie umiem i nie lubię pisać opowiadań ale bardzo lubię dzielić się historiami z mojego życia. Zdecydowanie jest to jakiś rodzaj ekshibicjonizmu któremu kompletnie ...

  • Wspomnienia o Tobie

    Czy gdyby przyjaźń istniała... bylibyśmy dla siebie obcy? Czy gdyby przyjaźń istniała... byłbyś dla mnie ciemną mogiłą? Czy gdyby przyjaźń istniała... dziś wciąż ...

  • Sąsiadka Ola

    Mam na imie Adrian i opowiem wam o seksownej drobnej sąsiadce Oli. Mam 31 lat mieszkam na obrzeżach miasta w tyrystycznej miejscowości wiec jak nie ma sezonu to całkiem jak na ...

  • "Miłość" od pierwszego wejrzenia

    Dzień jak co dzień najpierw praca potem obiad i walenie konia do porno. Tak wyglądało moje życie do czasu aż przypadkiem nie wpadłem na nią. Była 22 letnią dziewczyną ...

  • Ania i koleżanka

    Część 2 Nie minął tydzień od naszego spotkania i już dostałem propozycję, aby spotkać się ponownie. Ale tym razem ma specjalną niespodziankę i na pewno będę ...

  • Szpitalny oddział ratunkowy

    Gdy ostatnio spojrzałem na zawieszony na ścianie zegar, to wskazywał osiemnastą piętnaście. Zabrakło mi odwagi by ponownie otworzyć ponownie oczy, ale musiało minąć ...

  • Joanna w górach

    Joanna w górach Nadeszły długo wyczekiwane wakacje. W tym roku 42-letnia Joanna wraz z mężem Henrykiem (45 lat) i dziećmi (Paweł 17 lat i Agnieszka 14 lat) postanowili ...

  • Przesilenie Letnie (I)

    Tytuł oryginału: „Summer Haze” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni autora ...

  • "Niemiecki sen", czyli Unia Unii nierówna.

    Jeśli spojrzycie na dowolne dwie mapy świata (albo np. Europy) przedstawiające podział terytorialny w różnych okresach czasu, to oczywistością jest, że zauważycie ...