Opowiadania - str 8

  • Nauczycielka gdzieś z lubelskiego

    Nauczycielka gdzieś z lubelskiego Rzekła raz do mnie - kolego Zaproś mnie na kolację Zapewnię ci wielkie atrakcje Sprawdziło się. Było “tentego” ...

  • Całe Lipce w mojej...

    Śliczna Jagna ze wsi Lipce Hulała na wsiowej bibce Baraszkowała pod płotem I orzec tak mogła potem: Całe Lipce w mojej cipce ...

  • Historyczka ze wsi Dąbrowa

    Historyczka ze wsi Dąbrowa Do miłości ciągle gotowa Ma prześwietne maniery Lecz sprośne kawalery Z cnoty chcieliby ją obrabować. Propozycji amantów nie zliczy ...

  • Bałamutna kokieta z Bohotnicy

    Bałamutna kokieta z Bohotnicy W króciusieńkiej chodziła w spódnicy panów wielce kusiła była ich cała siła… Teraz chodzi z pamiątką w macicy…

  • Historyczka w Dzień Niepodległości

    Historyczka w Dzień Niepodległości Wprost okrutnych zaznawała mdłości I pytanie stawiano - kolego… skąd to wzięły się, no i dlaczego? A to przecie z przygodnej ...

  • Opętana

    Postawiła kolejny krok na leśnej ścieżce. Pokrywały ją gęsto żółtawe, zeschnięte liście wydające niemiły dla ucha trzask gdy stawiała po nich krok. Przypominały ...

  • Korepetytorka Wiktoria

    Dobre słowa jak i krytyki Mile widziane. Wieczór. Siedzę sobie na łóżku w pokoju przeglądając telefon. Nagle słyszę pukanie do drzwi które się otwierają. - Maks ...

  • Nauczycielka - bez litości cz.3

    Dorota wchodząc do budynku szkoły miała wrażenie, że wszystkie oczy skierowane są na nią. Z reguły nieprzytomne twarze uczniów przed 8 rano, tym razem zdawały jej się ...

  • Pamiętnik podróżniczki. W głąb Czarnego Lądu

    Rok 1938. Ekspedycja w głąb Czarnego Lądu w poszukiwaniu w dżungli zaginionego miasta, nieznanej starożytnej cywilizacji. Jakże byłam zachwycona, że udało mi się na nią ...

  • Z pamiętnika Marty. Pierwsza randka.

    No i umówiłam się na randkę z Grzesiem, tym młodym kierowcą, który rozpoczął pracę w naszej szkole… Zrazu mu odmawiałam, dopiero za trzecim razem się zgodziłam ...

  • Życie Basi Moron cz 8

    Gdy Maria spacerkiem szła wzdłuż budynku to w pewnym momencie przed sobą zauważyła pokojówkę Glorię, która nagle zatrzymała się przed stertą gałęzi, po czym ...

  • Prezent urodzinowy dla zboczonej kuzynki.

    Moje pierwsze opowiadanie, mam nadzieję że przypadnie wam do gustu Mroźny grudniowy dzień , wracam się do domu po małych zakupach . Poczułem że dostałem SMS . Chętnie ...

  • Z pamiętnika obserwatora

    Nadszedł czas na wyjście z mieszkania. Obudził się przed chwilą w stanie wyraźnie podgorączkowym. Nie był w stanie nawet zejść z łóżka i potrzebował do tego ...

  • Bielizna matki cz2.3

    Po ostatnich wydarzenia dni mijały dosyć „spokojnie”. Codzienna chłosta, służenie mamie, przebieranki: rano na Dzień dobry chłosta, po przyjściu ze szkoły miałem ...