Pani.M.
Pani .M. Rozumiem ze w dzisiejszych czasach GG to antyk i eksponat muzealny.Ale kilka dobrych lat temu to to byl szczyt komunikacji..wracajac do meritum.Z ciekawosci zalozylem ...
Pani .M. Rozumiem ze w dzisiejszych czasach GG to antyk i eksponat muzealny.Ale kilka dobrych lat temu to to byl szczyt komunikacji..wracajac do meritum.Z ciekawosci zalozylem ...
Wysoka, smukła z wilczymi oczami Widziałem cię pod sklepem w ten chłodny dzień Wspominając chwile które miały być nasze Nad morzem, nad rzeką, wśród oceanu zieleni ...
Usiądź wygodnie zrób drinka i rozpoczynamy grę. Grę w której ja jestem mistrzem gry, a Ty pionkiem. Naszą planszą jest miasto. Cel jest nieznany dla Ciebie. Cel jest dla ...
Siedziałem przed komputerem. Asia do mnie: -Pawełkuu, nudzi mi się. -To obejrzyj sobie telewizję. -Eee. Tam nic niema, nudzi mi się, wymyśl coś. Podeszła do mnie. -To ...
Witam po długiej przerwie, myślę że nie będzie to długie opowiadanie Od dłuższego czasu mieszkam ze znajomym i jego dziewczyna na emigracji, jest ona straszą odemnie o 2 ...
Mam na imię, załóżmy, Kamila. Jestem mężatką od ośmiu lat. Nie mamy dzieci, nie ważne dlaczego... Nie mamy. Ale chcemy mieć. Seks mamy normalny, to znaczy dwa razy w ...
Bo to było tak, że żona od jakiegoś czasu, jak opowiadała, co się działo w pracy,to coraz częściej wspominała o jakimś Marku. A to, że M. tak powiedział, a to M. tak ...
Nie będę już pisał opowiadań „Erotyczne przygody Michała”, bo po prostu mnie to już znudziło. Jeśli byłeś fanem tych opowiadań i masz jakiś talent pisarski, to ...
TO FRAGMENT WIĘKSZEJ CAŁOŚCI, KTÓRA MOŻE KIEDYŚ :) Udałam się w stronę tych pokoi dla gości. W korytarzu czekał mały chłopczyk, wyglądało to, jakby specjalnie ...
Nauczycielka z małego miasteczka Soczyste tak miała usteczka Namiętnie je rozchylała Aż wielka trafiła tam gała Nie można już ust tych odetkać ...
Nauczycielka spod miasta Lublina Rzekła raz - moja to wina! Bo prawda to cała poderwać się dała i uczeń ją teraz zapina…
Nauczycielka gdzieś z lubelskiego Rzekła raz do mnie - kolego Zaproś mnie na kolację Zapewnię ci wielkie atrakcje Sprawdziło się. Było “tentego” ...
Śliczna Jagna ze wsi Lipce Hulała na wsiowej bibce Baraszkowała pod płotem I orzec tak mogła potem: Całe Lipce w mojej cipce ...
Historyczka ze wsi Dąbrowa Do miłości ciągle gotowa Ma prześwietne maniery Lecz sprośne kawalery Z cnoty chcieliby ją obrabować. Propozycji amantów nie zliczy ...