Nauczycielka Monika-cz.1
Pani Monika została nową nauczycielką historii oraz wychowawcą klasy 1a technikum mechanicznym w nowej szkole, która jest jej drugą pracą, jako że wcześniej pracowała w ...
Pani Monika została nową nauczycielką historii oraz wychowawcą klasy 1a technikum mechanicznym w nowej szkole, która jest jej drugą pracą, jako że wcześniej pracowała w ...
KOLEJNE OPOWIADANIE, KTÓRE LEDWIE MUSNĘŁAM - TO DZIEŁO MARDONIUSZA - ALE JAKŻE WPISUJE SIĘ W MOJE KLIMATY :) Na mahoniowym biurku leży elegancko ubrana kobieta. Jej obfite ...
18-letni Jamal spędzał większość swojego lata pracując nad projektem związanym z programowaniem. Chłopak potrzebował jednak chwili relaksu i odpoczynku od monitora ...
Otworzyłem butelkę wina i nalałem do kieliszków. Jeden podałem Marice. - Za co wypijemy? - spytałem. - Może za tę chwilę, która jest - odparła po chwili zastanowienia ...
Złodziejka. Sprawdziła stan kasy. Dwadzieścia złotych. Szalik klubowy kosztował 50 a chciała go kupić dla swojego chłopaka. Rozejrzała się. Nikogo nie ma. Szybko ...
Ojczym. Madzia ucieszyła się, że wreszcie skończyła gimnazjum. Teraz jest już młodzieżą i może robić dużo więcej rzeczy o których przedtem tylko marzyła i znała z ...
W Toruniu, malowniczym mieście o bogatej historii, mieszkał chłopak o imieniu Alwaro. Był on tajemniczą postacią wśród swoich rówieśników ze szkoły. Chodził do liceum ...
GRACE Pierwszy miesiąc studiowania to była zmyłka. Był przyjemny, nie było za dużo nauki, człowiek myślał, że będzie to najlepszy czas w jego życia. Aż nagle ...
Mój przyjaciel namówił mnie, abym poszedł z nim na otwarcie nowego klubu. Poszedłem z nim chętnie, bo lubię takie klimaty, a Arek miał vipowskie zaproszenia Szkoda by ...
To było totalne zadupie i pewnie dlatego tak bardzo mi się tu spodobało. Nie zastanawiałem się więc długo jak to się stało, że nagle znalazłem się wśród tych ...
- Dawidzie, naprawdę nie trzeba... Ciarki przeszły całe moje ciało. Panikowałam - przecież on rzeczywiście może tu wtargnąć! - Dawidzie, nie wchodź... jestem zupełnie ...
Gdy dziś o tym pomyślę, to ciarki przechodzą mi po plecach. Jedno wydarzenie z mojej młodości wciąż powoduje taką reakcję. Mam mieszane uczucia. Z jednej strony wydaje ...
Klątwa, którą kiedyś Stara Wiedźma rzuciła na królewnę Loarę, wciąż była w mocy i żadną siłą nie dało się jej zneutralizować. Według tej klątwy Królewna ...
Kuźwa… a po której stronie lustra jestem w tej chwili? Całkiem się zgubiłem. Nic już nie wiedziałem. Jak ja uwielbiam takie sytuacje?! Niech trafi to szlag! - Pójdę ...