Spryciula
Będzie to historia oparta na prawdziwych wydarzeniach. Wszelkie podobieństwa do zasłyszanych opowieści są całkowicie zamierzone. Dawno, dawno temu a może jednak nie tak ...
Będzie to historia oparta na prawdziwych wydarzeniach. Wszelkie podobieństwa do zasłyszanych opowieści są całkowicie zamierzone. Dawno, dawno temu a może jednak nie tak ...
Wyobraź sobie że jesteś na plaży. Ale nie takiej gdzie wokół jest rozwrzeszczany tłum i hałas dobywający się z głośno puszczonego radia. Nie,to plaża położona na ...
Za mąż wyszłam dziesięć lat temu i nigdy tego nie żałowałam. Wręcz przeciwnie, to była najlepsza decyzja w moim życiu. Piotrek to czuły i troskliwy facet. Pewny ...
Cholera!, znowu się nie wyspałam — ta myśl towarzyszyła mi codziennie rano od ponad trzech tygodni. Czyli odkąd zaczęła się szkoła. Kiedy były wakacje, mogłam sobie ...
Uwaga bardzo ostre, czytasz na własną odpowiedzialność ! ! Paweł był prezesem dużej, dobrze prosperującej Firmy, która zajmowała się eventami. Przez swoją profesję ...
Zaczęliśmy intensywnie się całować i momentalnie w ruch poszedł styl francuski - nasze języki tańczyły wokół siebie jak szalone. Jedną ręką złapałem Wiki za szyję ...
Miałam wtedy 19 lat, w lecie pojechała do rodziny nad morze, mieszkali w małej miejscowości bardzo blisko morza, pięknie tam było, długie spacery, dzika plaża, starsi ...
Ala spoglądała na wnętrze kafejki ze swojego stolika, który znajdował się zaraz przy oknie. Słońce przytulnie ogrzewało jej plecy. Dlatego koty leżą na parapetach ...
Cześć, jestem Karolina. Chciałabym opisać moją realną historię jaka mnie spotkała w technikum weterynaryjnym do którego uczęszczam. Otóż od urodzenia jestem osobą ...
Ciężka sytuacja po wielkiej pandemii-wcześniej te słowa brzmiały jak wstęp do powieści w klimacie postapokaliptycznym. Jednak teraz stały się realne, ciężka sytuacja po ...
Podnosi twoja głowę drugi gdy widzi ze nie rzucasz się już... Zaczyna pieprzyć twoje usta, gdzie nawet połowa nie jest w twojej buzi... Pieprzą cię od tyłu i przodu ...
Martusia w szkole unikała mojego wzroku, wychodziła z klasy jak najprędzej, ewidentnie starała się nie podpaść i wyglądała na zawstydzoną. Po ostatnich przeżyciach ...
Zacznę od tego, że to nie tak do końca mój rodzony ojciec tylko partner mojej mamy. Moja mama ma 38lat i ma bardzo przystojnego faceta w dodatku od niej młodszego o całe ...
Aromat świeżo zaparzonej kawy niósł się po mieszkaniu. Wdarł się w moje nozdrza i spowodował, że szerzej otworzyłem oczy. Za oknami było jeszcze ciemno, szaro i ponuro ...