Opowiadania - str 18

Czytaj autorskie teksty
  • Chrześniak i niespodzianka

    Mój chrześniak, Maksymilian, jest we mnie wpatrzony jak w boginię. Łatwo domyślam się, że się we mnie podkochuje. Często mnie odwiedza, często wyjeżdżamy razem na ...

  • Tartak

    ROBOCZE Oto jestem Martą-Jagną. Niczym we Chłopach. Choć nieco inaczej toczą się tu me losy. Mieszkam sama z matką wdową. Dwie samotne kobiety na wsi - to prawdziwa ...

  • Jak zostałam poderwwana w spelunie

    A to moja fantazja, dedykowana pewnemu panu, już on będzie dobrze wiedział komu… Otóż przychodzę do jakiejś podrzędnej knajpy, gdzie jest wielu wstawionych, podejrzanych ...

  • Fake dating

    Dobra muzyka, alkohol i przeogromny basen w środku ogromnej posiadłości – jeszcze kilka dni temu nie pomyślałabym, że właśnie tak będę spędzała sobotę dwa tygodnie ...

  • Deser w trakcie dania głównego

    Paula spędzała ten wczesny jeszcze wieczór w mieszkaniu. Nie zawsze tak było, lubiła wyjść na miasto z koleżankami poznanymi u fryzjerki. Chodziły wtedy do różnorakich ...

  • Beata na plaży

    Poszliśmy daleko od wejścia na plażę. Nie chciał bym żeby ktoś nas, pomimo ciemności, obserwował. Rozłożyłem koc. – Beatko. Daj plecak. Z ciekawością patrzała co ...

  • Tak bardzo jej pragnę #2

    Minął tydzień, przez ten czas obejrzałem może ze sto profili dziewczyn o imieniu Pola, żadna z nich to nie była ona, nie wiem co ta dziewczyna w sobie ma ale czuję że ...

  • Tak bardzo jej pragnę #1

    Kolejny zwykły dzień, dla mnie jest zwykły ponieważ obserwowanie Poli to dla mnie już codzienność. Od kiedy zobaczyłem ją w kawiarni dwa miesiące temu, nie mogę ...

  • Rodzinne święta.

    - Masz ładne, i jędrne cycki. Więc przestań marudzić o ich powiększeniu. Taką zazwyczaj słyszałam odpowiedź, od męża gdy wspominałam. O zrobieniu sobie biustu. Może ...

  • Okularnica- pierwsza wspólna noc.

    Dzień 12. Wspólna służba. Sobota 14 września zapowiadała się leniwie. Ppor. Hubert Polczak miał tego dnia objąć służbę oficera dyżurnego. Miała to być jego ...

  • Trzy odsłony Darii

    (I) Dzień mogłem zaliczyć do udanych. Teraz, przed snem obejrzę sobie tylko jakiegoś pornosika na telefonie. Potem sobie ulżę w łazience i będę mógł spokojnie ...

  • O krok za daleko 1

    Spakowałam moje ciuchy, które przydadzą się na wyjazd do brata. Kolejny raz próbowałam wszystko zmieścić, ale na darmo. Zaczęłam skakać dosłownie po walizce z ...

  • Grzech córki, kara matki.

    Mam na imię Weronika i mam 43 lata. Od 10 lat wychowuje samotnie 16 letnią córkę, Matyldę z którą mam ostatnio same problemy. Odkąd poszła do liceum, zaczęła ...

  • Wizyta w archiwum pt. 4 - ostatnia

    Jacek patrzył jak dziewczyny przekazują między sobą jego spermę, jarało go to. Ania spojrzała głęboko w oczy Jackowi, otworzyła usta ukazując buzię pełną białego ...