Na wiejskiej domówce...
Na pewnej imprezie urządzonej przez znajomych w mojej wiosce, pojawiłam się ubrana elegancko, jednak pech chciał, że założyłam spódnicę ze zbyt wysokim rozcięciem… ...
Na pewnej imprezie urządzonej przez znajomych w mojej wiosce, pojawiłam się ubrana elegancko, jednak pech chciał, że założyłam spódnicę ze zbyt wysokim rozcięciem… ...
Taki dialog toczyliśmy pod jednym ze zdjęć. Uznałam, że należy zrobić z niego opowiadanko :) ten moment kiedy...twierdza została zdobyta ;) Oczywiście twierdza została ...
Prolog Kiedy wyszłam z pociągu, odeszłam kilka kroków i wyjęłam słuchawki z uszu, żeby móc się skupić, następnie rozglądając się dookoła w poszukiwaniu brata. Nie ...
Bardzo lubię tę małą knajpkę na rynku. Serwowano tam świetną macchiato, ciastka i lody. Czasami tam wpadałem, bo rozsmakowałem się w "muśniętej słońcem" ...
Wygrałem ją w zakładzie, od razu wiedziałem że go wygram, był prosty. Założyliśmy się o to, że jak ona wygra dostanie biżuterię, jak ja wygram dostanę ją na ...
- Czasami mam wrażenie, że żyję w jakiejś iluzji. – mówię po krótkim namyśle leniwie sącząc czerwone wino. - Co masz na myśli? – pyta moja przyjaciółka, Sandra ...
28 XII 2022 Żarłoczność Człowiek we wszystkim widzi zysk i jak taki ‘’ biedak’’ ma się cieszyć życiem, gdy forsa, jak woal zasłania mu pysk by nie patrzeć w ...
Karolina nie lubiła chodzić do szkoły, dzieliła ten sentyment z milionami nastolatek na świecie. Nie lubiła też rzeczy z chodzeniem do szkoły związanych, takich jak ...
Pozycja leżąca stabilna, łopatki ściągnięte, klatka piersiowa wypięta do góry, obręcz barokowa lekko opadająca i teraz ruchem ekscentrycznym rozciągam klatkę ...
Został jeden pacjent. – powiedział doktor odwieszając kitel na wieszak – Da sobie Zosia radę, to tylko próbka do pobrania, oni sami to robią. – Pielęgniarka grzecznie ...
Razem z moim chłopakiem i jego kumplem wybraliśmy się na długi weekend na działkę, ja prowadziłam a chłopacy usiedli z tyłu i zaczęli pić. Podczas drogi mój facet ...
Najgorsze w fantazjowaniu o kolesiu z pracy nie jest fakt że to jakby nie na miejscu, kiedy widujecie się codziennie. Nie. Najgorsze były rozmowy z nim i skupianie się na tym ...
A to taka fantazja, że na przystanku kolejowym, na jakimś zadupiu, zostaję zaczepiona przez jakichś chuliganów... Znikąd pomocy... Znikąd. Tymczasem oni są tacy bezczelni! ...
Fantazja, w której otwieram drzwi młodzieńcowi, będąc... tuż po wyjściu z kąpieli... Ech... ten ręczniczek... jest taki zdradliwy... Czy nie za dużo on pokazuje...? ...