Bo na działkach nic nowego się nie dzieje… cz.3
Minęło kilka dni poświęconych na pracę i realne domowe zajęcia, tak że nie miałem czasu pójść na działkę posiedzieć nago (chociaż pogoda była wspaniała). Ale jako ...
Minęło kilka dni poświęconych na pracę i realne domowe zajęcia, tak że nie miałem czasu pójść na działkę posiedzieć nago (chociaż pogoda była wspaniała). Ale jako ...
08 XI 2022 Apetyt Co masz do mnie pyta siąsiad sąsiada Nic, ale twoje mieszkanie mi odpowiada. Ale to ja w nim mieszkam Ale to, ja cię z niego wysiudam – nie omieszkam! Nie ...
07 XI 2022 W krzywym zwierciadle Tutaj wszystko jest magiczne cipki i penisy dęba stają obnażając się publicznie wymachują, pozdrawiają grono liczne. Nawet zardzewiałe ...
29 X 2022 Pokochali biedę Poznali biedę swoją I nie mogli jej nie pokochać Ponieważ, jak oni była gołą I jak oni chciała kogoś kochać. Więc jechali na jednym wózku ...
25 X 2022 Już było Pamiętam, jak wiatr szeptał twoje imię a w kwiatach widziałam twoje oczy. Dziś ogłuchłeś choć stoisz przy mnie a każde z nas swoją drogą kroczy ...
Marta i wójt Elegancko ubrana udaję się do gminy na spotkanie z wójtem. Zajeżdżam swoim czerwonym Audi przed gminny budynek. W lusterku poprawiam makijaż i wysiadam pewnym ...
25 IX 2022 Prochy wolności Jeszcze wczoraj – tak niedawno Najważniejszy dla człowieka był chleb i słońce. Dziś jest wolność, nowocześnie Liczy się tylko uzdrawiający ...
24 IX 2022 Nie wiem co gorsze Nie wiem co gorsze Kaligula XXI wieku Czy moda z epoki kamienia łupanego Czy ze szczęścia zagubiłeś się człowieku Czy ja nie dorosłam do ...
21 IX 2022 Czarny humor Za trumną zapłakany mąż idzie Ramie w ramię z seksi sąsiadką Ich kwiaty płaczą ‘’ fałszem się brzydzę’’ Teraz będzie nareszcie im ...
Arkadiusz Panek miał 17 lat i mieszkał w jednym z prowincjonalnych polskich miast. Jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym, kiedy chłopak miał zaledwie 8 lat i od tego ...
Bangkok, Tajlandia. W klubie ze striptizem bawi się Roman. Popija drogie alkohole i wydaje swoje ukradzione pieniądze. Podchodzi do stolika i wysypuje z saszetki heroinę, po ...
Autobus transportuje więźniów do zakładu karnego o zaostrzonym rygorze. Wewnątrz znajduje się Dominic Toretto w pomarańczowym więziennym stroju. Spogląda on przez okno i ...
Na wstępie. Tekst zawiera sceny przemocy. Odnosi się do szeroko rozumianej dominacji, czy też BDSM. Osobom wrażliwym na takie treści, polecam nie czytać dalej. Resztę ...
Ciszę przerywał cierpki szelest grubych, połyskujących stron. Karina leniwie kartkowała czasopismo, zatrzymując się przy reklamie lakieru do paznokci. Kolorem przypominał ...