Opowiadania - str 25

Czytaj autorskie teksty
  • Radość życia

    29 VII 2022 Radość życia Otwarte z wyboru chucherko Fika ogniste kankany Wietrzy zmurszałe futerko By skubać nadzianych. Pląsa techno a kręgosłup zgrzyta Pusta ...

  • Rock and roll

    28 VII 2022 Rock and roll Gdy Rock and roll szaleje, ja w ramionach chłopca mdleję a świat tańczy do góry nogami i czaruje czerwonymi majtkami. Chłopcze nie mam czasu ciebie ...

  • Nędza

    28 VII 2022 Nędza Nędzo, jesteś okropnie brzydka Szara i wysuszona z głodu Chuda, jak dziadów brzytwa Stara, już za młodu. Czasem masz dobre serce Czasem zupełnie nie ...

  • Daj mi serce

    26 VII 2022 Daj mi serce Zabierz mnie do raju Mój piękny Panie Niech moje łzy nie giną w falach oceanu Niech nasza miłość prawdą się stanie. Spraw by na niebie błekitnym ...

  • Dopadnięta w zaułku 3

    Zabiera rękę z ust. -Lepiej byś nawet udawało, że ci się podoba, inaczej kara będzie poważna suczko. Złapał nagle jej szyję i rozpina swój rozporek wyciągając ...

  • Szczęście 2

    25 VII 2022 Szczęście Szczęście to rano budzić się jeszcze Czuć życia dreszcze. Cieszyć się śpiewem ptaków Widzieć łąki pełne kwiatów. Oddychać wonnym powietrzem ...

  • Wróg u bram cz.1

    Umarłem... Moja dusza aktualnie leci ku górze od zawsze uczono mnie bym nie bał się śmierci. Teraz kiedy nadszedł moment gdy to się stało zaczynam czuć delikatny stres ...

  • Moje wyznanie co do przebierania

    Muszę wam wyznać, że uwielbiam przebierać się w stroje historyczne (także ludowe - ale to zostawmy na zupełnie inną okazję). Ktoś powie - a to zapewne z racji profesji ...

  • Znajomość z lol24

    Zaczęło się od niewinnego pisania na jednym z portali społecznościowych. Na imię miała Edyta, była bardzo zamkniętą i tajemniczą osobą. Jej odpowiedzi najczęściej ...

  • Włoska przygoda

    Moje 40-te urodziny przyszło mi spędzić na obczyźnie. Konkretnie na ziemi włoskiej. Mój Wódz wysłał mnie na trzymiesięczny staż do rzymskiego oddziału firmy. Nie ...

  • Słodycz władzy

    16 VII 2022 Słodycz władzy Władza, jak zepsuta czekolada Władza bez sumienia i granic - Tak się składa, że mam cię za nic Subiektywna i sobie sprawiedliwa wielka władza ...

  • Busz

    16 VII 2022 Busz Może jestem reliktem przeszłości Ulepiona z tamtych nakazów i zwyczajów Pewnie dlatego moje myślenie nie może pomieścić Obecnego wolnego życiowego raju ...

  • Tropikalna noc.

    Obudziłem się. Noc wypełniała pokój niczym grubas wąskie siedzenie w tramwaju. Słychać było pracującą na maksymalnych obrotach klimatyzacje, która i tak nie była w ...