Czy coś warto
03 VI 2022 Czy coś warto Niby Cię nie kocham Przynajmniej nie chcę Tylko dlaczego tak uparcie szlocha Za Tobą moje głupie serce... Jestem, jak bąbel na wodzie I czatuje na ...
03 VI 2022 Czy coś warto Niby Cię nie kocham Przynajmniej nie chcę Tylko dlaczego tak uparcie szlocha Za Tobą moje głupie serce... Jestem, jak bąbel na wodzie I czatuje na ...
02 VI 2022 Osobliwe Sercem dyktowane Ręką napisane Wszystkie moje wiersze Osobliwe, niedzisiejsze. Dziś nie modne i antyczne, Jak nie z tego świata - Wiersz chce nad bólem ...
02 VI 2022 Futerko Pląsa techno choć kręgosłup zgrzyta Pusta, przywiędła, wytatuowana kobita Pokazuje łyse futerko, gdy fika A spod niego wygląda głodna cipa. Barbara ...
02 VI 2022 Brudne ręce Piłat umywa swoje brudne ręce I już niewinne jego serce On tylko spełnia wolę ludu Sam nie widzi winy, ani swojego brudu. Lecz, gdy zajdzie za chmury ...
Tak jak się Nadzieja spodziewała , Franeczako nie miała wiele zastrzeżeń, raptem rzuciła pobieżnie wzrokiem na dom. Bardziej ją interesowała sytuacja miedzy Alkiem i ...
01 VI 2022 Gra Jak człowiek ma wierzyć w Boga, Gdy sam sobie jest Bogiem I jego stanowisko z którego rządzą słowa Bo stanowisko ma swoją mowę. Pan Bóg jest w niebie ...
Marta zawsze nosiła się dość odświętnie jak na karczmarkę, szykowna spódnica, gorset haftowany, ujawniający spory fragment dekoltu. Spory kuperek karczmarki, którym ...
Razem z moją żoną Moniką zaplanowaliśmy ,,małą imprezę" dla znajomych. Z uwagi na piękną pogodę postanowiliśmy podpalić grilla w naszym ogrodzie. Już od samego ...
Sobotnie, późne popołudnie. Siedzieliśmy w pokoju Magdy, a ja tłumaczyłem jej matematyczne zawiłości wielomianów. Typowy pokój nastolatki. Tapczan, biurko, na nim ...
Dlaczego Mówię, że Cię nie kocham przynajmniej nie chcę więc dlaczego za Tobą szlocham dlaczego tak bardzo tęsknię. Wszystkie myśli do Ciebie biegną dzień zaczynam o ...
Mam na imie Damian. Historia którą chciałbym się z Wami podzielić wydarzyła się kilka lat temu. Miałem wtedy 23 lata, byłem sam ale już po rozstaniu z rówieśniczką ...
16 V 2022 Techno patyczkowe Techno, tatuaże i metalik W hormony sexu zawzięcie wali Z mózgu galaretę robi Otwartemu na dupniaka człowiekowi. Jemu women się otwiera Ofiaruje ...
15 V 2022 Bogiem być chce Kocham Cię, jak słońce na niebie, Jak Krzyż bo daje życie wieczne! Kocham choć nie widziałam Ciebie, Ale wiem, że przestać kochać nie chcę ...
To na bazie tekstu od mojego sympatyka... Arek to na pozór normalny chłopak. Szczupły brunet, normalnie ubrany. Na ulicy nie do odróżnienia od setek takich samych chłopaków ...