Opowiadania - str 30

Czytaj autorskie teksty
  • Krucha nić 2

    20 IV 2022 Krucha nić Chciałabym namalować piękny świat Ten mój ze snu, gdzie nie ma łez Żeby człowiek człowiekowi był, jak brat I słońce zawsze jasno świeciło ...

  • Szarość 2

    18 IV 2022 Szarość Rok przeleciał, jak sen A za nim długie lata Zabrały jego oczy w czerń, Które były dla mnie perłą świata. Choć świat pozostał ten sam I nic się ...

  • Pod górę

    16 IV 2022 Pod górę Szłam w życiu pod górę a niebo mi się śniło Ale dlaczego się tak śpieszyłąm Dlaczego wciąż za mało czasu było... Dziś zrozumiałam, że to ...

  • Dorotka – zabawa z siedemdziesięciolatkiem

    Dorotka po kąpieli wyszła w szlafroku wprost do kuchni. - Damian chcesz obiad? - Jasne. Cały czas siedziałem w salonie i nie mogłem ochłonąć. Jak moja żona mogła wziąć ...

  • Sen na jawie

    14 IV 2022 Sen na jawie Codziennie od nowa Cię czytam Co mówią o Tobie kwiaty i drzewa Srebrzących się jezior i ptaków pytam, Które piękniej z was śpiewa. Tu wszystko z ...

  • Wyznanie Grzesznicy cz. 2

    Wyznanie Grzesznicy cz. 2 by Horror Ziom Ksiądz zastanawiał się, co rozumiała pod słowami: "wyższy poziom nierządu". W sensie, że co? Miała ewentualnie zamiast ...

  • Boginie

    10 IV 2022 Boginie Czasem osiedle kogel mogel, jak zupa wrze Gosposiom czyjejś głowy się bardzo chce. Tym żyje osiedle gospodyń domowych Tych wszechwiedzących, modlących ...

  • Koniec 2

    10 IV 2022 Koniec? Zamienię cię w żabę mój królewiczu Będę cię nosić w kieszeni, jak chusteczkę Chcę mieć ciebie blisko jeszcze w tym życiu Bo w tamtym chusteczki ...

  • seria limitowana #1

    Niech noc przyniesie ci moniko wiele pozytywnych wrażeń poprzez senne wizje tak byś po przebudzeniu miała cudowny nastrój podobny do dzisiejszej pogody Dobranoc kochanie ...

  • Wyznanie Grzesznicy cz. 1

    Wyznanie Grzesznicy cz. 1 – by Horror Ziom Stukot obcasów wypełnił wnętrze kościoła, zaraz po tym jak weszła do środka. Wyzywająco ubrana, atrakcyjna kobieta w wieku ...

  • Randka w lesie cz. 4

    Randka w lesie cz. 4 by Horror Ziom Wojtek w końcu nie wytrzymał. Powiedział o wszystkim swojej dziewczynie, Klaudii. O filmiku, o smsach, o bijatyce Seby dilera z żulami i o ...

  • Randka w lesie cz. 3

    Randka w lesie cz. 3 by Horror Ziom Marcin intensywnie zastanawiał się na tym, co zrobić aby doprowadzić do rozstania Wojtka i Klaudii. Musiał jakoś go pogrążyć w jej ...

  • Randka w lesie cz. 2

    Randka w lesie cz. 2 – autor Horror Ziom Marcin kończył właśnie kolejną puszkę swojego ulubionego napoju energetycznego. Po tym jak ją osuszył do cna, została ...

  • Randka w lesie cz. 1

    By Horror Ziom Wojtek był 21-letnim studentem drugiego roku prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Jeżeli chodzi o naukę, wszystko szło dobrze. Nawet bardzo dobrze. Wykładowcy ...