Opowiadania - str 32

Czytaj autorskie teksty
  • Wiara 3

    19 III 2022 Wiara Wierzę, że ziemia po której chodzę Nie jest snem lecz rzeczywistością, Że tu, gdzie przemierzam drogę Dotykam świat z miłością. Gdyż wiem, że ona ...

  • Kobiece wyznania. Marta i Beata cz. 12

    - Opowiadaj... opowiadaj dalej! Jak najmocniej możesz szczegółowo. Nawet nie wiesz jaką frajdę sprawia mi słuchanie twojej opowieści. - Cóż... dobrze... postaram się ...

  • Ciri- przygoda w Novigradzie

    Później mówiono o niej że miała najlepszy tyłek w Temerii... Pośród tłumu na rynku w Novigradzie w ogólnym zmieszaniu dojrzeć można było zakapturzona dziewczynę. Nie ...

  • Różny czas

    13 III 2022 Różny czas Urodziliśmy się w różnym czasie i choć dzwony kościelne inne wybijały nam dźwięki lecz, gdy trzymamy się mocno za ręce nasz mały świat staje ...

  • Chwila dla mego spokoju

    Co jest największym szczęściem na tej planecie? .... Każdy z Was na jednym oddechu wymieni, że bycie kochanym z wzajemnością. Panowie powiedzą, że dotyk skóry ...

  • Czas 2

    10 III 2022 Czas Tak bym chciała zatrzymać czas Na zawsze być z Tobą pod błękitnym niebem A nocą tylko z Tobą dotykać gwiazd. Dlaczego on tak szybko biegnie Dlaczego, jak ...

  • Robal

    01 III 2022 Robal Morderca kocha kolor czerwony Krwią zabarwiony Podobno czerwony to miłość... I owszem o jakiej się nie śniło. Z jedną wielką różnicą Kocha tylko ...

  • Wartość

    Wartość ani kroku dalej! ani grosza, ni łzy litościwej, ani myśli rozstrzępionej, ani jednego uścisku czułości,

  • Dorota i Krysia cz.2

    Poczułem, jak mój kutas przesuwa się szybko i głęboko w nią. Dorota wydała z siebie cichy, bolesny krzyk i zastygła zupełnie nieruchomo, tak jak ja. – Och, Dorota! – ...

  • W doniczce kwiat

    22 II 2022 W doniczce kwiat Wszystko pod kontrolą Od martwych betonów oczy bolą Żadnych brudnych zwierząt Niech w małych klatkach siedzą. Kto wymyśli jeszcze dla ptaków ...

  • Sicilia Soleggiata rozdział 2

    "Na pewno wierzę, że człowiek jest w stanie kontrolować swoje życie, ale tylko do pewnego stopnia. Nigdy do końca." Aria Nigdy nie byłam rannym ptaszkiem. Wstanie ...

  • Seksualna Zemsta

    Spotkanie służbowe skończyło się kilka godzin wcześniej niż pierwotnie planowałem. Z zadowoleniem wsiadłem więc do samochodu z perspektywą wcześniejszego powrotu do ...

  • Dorotka – napalona w ciąży.

    Ciąża to dla kobiety dziwny czas pełen buzujących hormonów. Mnie te hormony doprowadzały do tego, że cały czas chodziłam napalona. Zaspokajałam się nawet kilka razy ...

  • Wstęp do nowej rzeczywistości (cz.1)

    "Czy kiedyś jeszcze się zakocham?" - myślała Ewa. 31-letnia smukła szatynka była świeżo po rozstaniu. Jej były chłopak, Robert, był ciepłym, wrażliwym ...