Opowiadania - str 35

Czytaj autorskie teksty
  • Tęsknota...

    Wiesz Koteczku... nie myślałem że spotkam taką osobę... jesteś w moich myślach cały czas... w każdej chwili przyjemności i rozkoszy... mam Twoje zdjęcia i filmy ...

  • --Dojrzałe wino--

    Dojrzałe wino czyli Piotr...mężczyzna teraz w wieku 62 lat ...185cm...szpakowaty,postawny,krótka bródka...emerytowany wojskowy...żyjący w seperacji ze swoją żoną od 5 ...

  • Niebo

    29 XII 2021 ‘’ Niebo’’ Gdy pięćset plus spada z nieba, Już ślubu nie potrzeba To przecież prawie biznes jest Beztroska, forsa i sex. Jak dobrze, jak dobrze żyć O ...

  • Czy diabeł ma rogi?

    29 XII 2021 Czy diabeł ma rogi? Czarownice z Salem? Ależ skąd to bloki budowlane! Żyły sobie, jak we śnie Lecz wzniecały demonów gniew. By dla zdrowia wyładować zło ...

  • Pociągiem na weekend

    Jedziemy pociągiem na mały wypad za miasto. Przez cały dzień się nie widzieliśmy ponieważ oboje byliśmy w pracy. Spotykamy się na dworcu i wsiadamy do pociągu, który po ...

  • Spotkanie ze znajomymi z pracy

    Tego dnia wybraliśmy się na eleganckie spotkanie z Twoimi znajomymi z pracy. Ja w czarnej satynowej marynarce z klapami jak od smokingu Ty zaś w eleganckiej, lecz luźnej ...

  • W środku nocy

    W środku nocy spojrzałem pustym wzrokiem w lustro. W zwierciadle odbijało się okno, przez które wlewał się ciemny całun okrywając meble, ściany i podłogę zimną ...

  • Ponętna nauczycielka

    Odkąd dostałem się do technikum minęły już cztery lata. Od pierwszego dnia w tej szkole bardzo spodobała mi się moja nowa płomiennoruda nauczycielka języka niemieckiego ...

  • Nasz dzień

    17 XII 2021 Nasz dzień Fale tak strasznie biją o brzeg Do ucha wyje bezlitosny wiatr Moje serce bije, jak kopyt bieg Bez ciebie zwiędnę, jak kwiat. Jak trudno słuchać, gdy ...

  • Dorotka - stażystka w mojej firmie

    Działo się to przed zeszłorocznymi świętami. We wrześniu zeszłego roku zatrudniłam do swojej hurtowni stażystkę. Młodą dziewczynę bezpośrednio po studiach ...

  • Działka po Warszawą

    To było w czerwcu 2014r. Pojechaliśmy wtedy z żoną Kasią na działkę do znajomych pod Piasecznem. Działka była na tzw. RODOS :) zaprosili nas Ewa i Przemek. Oprócz naszej ...

  • Perwersyjna melodia - prolog

    Mój nauczyciel gry na pianinie od pierwszego spotkania sprawiał na mnie dziwne wrażenie. Zawsze miał rozbiegany wzrok i wykonywał dziwne gesty. Moim rodzicom jednak od razu ...

  • Zbiorowa zabawa cz. 8

    Teresa złapała mnie od spodu w kolanach i kolejny raz dźwignęła moje nogi w górę. Kolejny raz byłem wykręcony głową w dół, kutas w górze, tylko tym razem wydojony i ...

  • Nastoletnia sąsiadka

    Hejka! Nazywam się Kacper. Postanowiłem się pochwalić swoimi rozkosznymi przygodami z nastoletnią sąsiadką, Justyną. Miłej lektury! Jestem chłopakiem wysokim na 175 cm o ...