Opowiadania - str 34

Czytaj autorskie teksty
  • Powiastki napisane dla przyjaciół

    Zgodziła się. Wiedziałem, że mogę zrobić wszystko. Otworzyłem powoli drzwi, delikatnie skrzypiały. Ujrzałem dziewczynę, dokładnie w tej samej pozycji w jakiej ją ...

  • Młoda Krew

    Młoda Krew Nasze życie erotyczne, już dawno nie było takie jak kiedyś. Praca, dom, obowiązki, praca, dom, obowiązki i tak non stop. Z mężem często mijaliśmy się w ...

  • O boski zachodzie

    24 I 2022 O boski zachodzie O boski zachodzie Tobie hołdy na wschodzie Tobie zdrowie i chwała I nadzieja biedaka cała. Która napędza siły, które na wschodzie gniły Tobie ...

  • Gothic I

    Byli coraz bliżej magicznej bariery kształtem przypominającej półkulę ogromnych rozmiarów. Bariera miała niebieskawą barwę. Widać było biegającą po niej energię ...

  • Lion Holland #0

    Witam wszystkich tych, którzy zaglądają na tą stronkę by później godzinami błądzić wśród tych wszystkich historii! Ja jestem autorem który pisze kiedy mu będzie ...

  • Wezwanie przyjaciółki.

    Leżał już w łóżku, było już późno i dopadło go zmęczenie. W ciemnym pomieszczeniu nagle rozległ się brzęk wibracji w telefonie, a światło ekranu rozlało się po ...

  • Rytuał_AB

    Andrew Boock Rytuał Pod kołami zatrzymującego się samochodu zazgrzytał piasek. Kierowca zerknął w lusterko wsteczne na nastolatkę, która leżała na tylnym siedzeniu ...

  • Ziemia wolności

    12 I 2022 Ziemia wolności Mojżeszu roku 2020-ego, Już wyzwolonego! Wyprowadziłeś mnie z ziemi chojnickiej Z bloku niedoli. Sprawiłeś, że krzywdy wszystkie Zostały na ...

  • Do widzenia

    09 I 2022 Do widzenia Życie cyniczne bawi się Czyjąś nadzieją, radościami, Gdy mu się znudzi opuści cię Z twoimi porażkami i marzeniami. Jeszcze troszeczkę siebie ci da ...

  • Pieniądz

    08 I 2022 Pieniądz Tak trudno ze złotym się rozstać Bo zaraz będę uboższa. Więc schowam go pod poduszkę będzie słodko i bogato dziewuszce. Rozum się od serca ...

  • Ufam Ci

    08 I 2022 Ufam Ci! Mój Wielki Boże znam Twoją Moc Myślę o tym co dzień i co noc. Myślę i wiem, jak biedna jestem Podaj mi rękę bo grzeszyć, już nie chcę! Chcę być ...

  • Tylko tańczyć

    04 I 2022 Tylko tańczyć Dziś jestem biedna mała mój świat to praca i zakupy, ale jutro będę zwiedzała wszechświat i plaże Gwadelupy. Jako duch poszybuję w nieznane ...

  • I tak warto żyć

    Najważniejsze to by dzisiejszy dzień przeżyć. Nie, to nie pomyłka. W Nowy Rok jest popełnianych najwięcej samobójstw. Dlaczego? Tego nie wiem. Być może po okresie ...

  • Już wiem

    31.XII.2021 ... Już wiem Już wiem, że nie jestem sama Bo znam Imię mojego Pana. On daje mi Niebo bez końca. Jest słodszy od wonnych róż Jaśniejszy od słońca Daje ...