Inkwizycja
14 XI 2021 Inkwizycja Inkwizycjo blokowa niezastąpiona W tobie prawda i niewinność musi skonać! W tobie przekleństwo piekielne Którym zainfekowałaś małe osiedle ...
14 XI 2021 Inkwizycja Inkwizycjo blokowa niezastąpiona W tobie prawda i niewinność musi skonać! W tobie przekleństwo piekielne Którym zainfekowałaś małe osiedle ...
Duża część ludzi myśli, że jeśli jesteś policjantem, to musisz być nudnym, przestrzegającym na każdym kroku prawa człowiekiem. Może to prawda może nie. Pracuję ...
11 XI 2021 Zło wraca Chociaż dzieli nas wszystko Daty, słońce i strome urwisko. Ja wiem, że tak być musi Na manowce nikt nie może skusić. To nigdy nie zapomnę uśmiechu ...
08 XI 2021 Nie żałuj Weź mnie za rękę i prowadź, Gdzie zaprowadzisz zostanę Na każdy gest twój będę gotowa Razem znajdziemy drogi niezapomniane. Zaczniemy życie lepsze ...
08 XI 2021 Reklamy Uczą mądrości z głupotą seksy Przerywając film o męce Żydów Reklamując przyjemność długiej erekcji I jak biednym kochasiom jest miłą. Ważna jest ...
Opowiadania erotyczne :: Wiktoria cz. 1 Zaciskała dłoń na rączce starej walizki. Tak szybko ją pakowała. No tak ale po tym co się wydarzyło, nie mogła dłużej tam ...
Wiktoria cz.3 Wysiedli w Poznaniu. Wymienili numery telefonów i młody pan doktor odjechał taksówką. Wiktoria stała jeszcze chwile przed starym budynkiem dworca PKP. Wyjęła ...
Godzina 12.00 żona ma dziś umówioną randkę z potencjalnym młodszym od niej o 3 lata kochankiem. Poznali się na datazonie. Iskrzy podczas pisania. Ciekawe czy facet będzie ...
06 XI 2021 Tęsknoty i żale Uliczko radości i śmierci Szczęśliwych i złych chwil Tamtych powojennych dzieci Gdzie szczęściem kęs chleba był. Teraz po latach tęsknię i ...
Wróciłam do sali Kuba pomógł mi się położyć do łóżka i przykrył mnie kołdrą. -Jak się czujesz kochanie? -Strasznie jestem obolała i nie mogę sobie przypomnieć ...
04 XI 2021 Samotna matka Rozchyl się żelazna kurtyno Pokaż słonce złote Wysłuchaj jęków co do ciebie płyną, Jak polskie złote. Samotnej matce nie było, jak w niebie ...
03 XI 2021 Gdy jestem samotna Gdy jestem samotna, Jak drzewo na rozstajach dróg Mógłbyś mnie mocniej kochać I pocałować, ale nie, jak wróg. Otoczyć ramieniem podać ...
Elaine obudziła się zadowolona, że nie musi iść do pracy. Miała na dziś umówioną wizytę w gabinecie ginekologicznym. Nadszedł właśnie coroczny termin badań ...
23 X 2021 Lokomotywy gwizd Gdzieś w oddali wyje pies Słychać lokomotywy gwizd Dziś wszystko na opak jest Czy to tylko mi się śni? Z nieba płyną smutku łzy Rozbijając ...