Opowiadania - str 39

Czytaj autorskie teksty
  • Marta i student

    Wcześniej napisałam podobne - Udawana randka - to jest poprawione i... długie Nie mogłam się doczekać ich przyjazdu. Rozgorączkowana sprzątałam dom, wycierałam kurze ...

  • ME w siatkówce i zakłady cz.2

    Sylwia z Adamem wyszli zaraz po meczu i zaczęłam sprzątać ze stołu. Kuba wstał z krzesła i zaczął mi pomagać zbierać szklanki ze stołu. -Co oni tak szybko się ...

  • Nieśmiała Ekshibicjonistka

    Lato zeszłego roku zapisało się w kronikach jako najgorętsze w historii notowanych pomiarów. Sprzyjało to realizacji wielu szalonych pomysłów, w tym jednego, który ...

  • Kim jestem?

    Moje całe dotychczasowe życie okazało się do dupy. A chyba powinnam być z niego raczej zadowolona. Mam dwadzieścia pięć lat, niezłą pracę, ładne mieszkanie. Znajdzie ...

  • Gorące serca

    25 IX 2021 Gorące serca Czy ty mnie choć trochę kochasz I jeszcze troszeczkę lubisz, Już prawie mnie nie przytulasz Powiedz, że się ze mną nie nudzisz. Gdy mi smutno ...

  • Szczęśliwy podglądacz

    Wizyta na plaży nudystów chodziła nam po głowie od jakiegoś czasu. Ostateczną decyzję pomogła podjąć najlepsza przyjaciółka mojej dziewczyny – Gabriela. Gaba i ...

  • Mniejsza niż pchła

    21.IX.2021 Mniejsza niż pchła Jeszcze promień słońca Z ptakami tańczy W kolorze słodkiej Soczystej pomarańczy. Jeszcze woda srebrem lśni Zdobiąc wrześniowe dni Na ...

  • Rosemary

    Nigdy nie sądziłam, że mój ojciec tak łatwo zgodzi się na opuszczenie przeze mnie domu. Niby nic nadzwyczajnego, wyjazd na studia do Nowego Yorku, jednak sama jestem tym tak ...

  • Nasza siła

    18.IX.2021 " Nasza siła'' Dziś wszyscy są piękni, rozmarzeni Starzy zniknęli są tylko młodzi. Dziś w łonie matki dojrzewają uczeni, I już gotowy Einstein ...

  • Z siostrą nad morzem

    - Nie jesteście jeszcze głodni? - Głos mamy wyrwał mnie nagle z zapatrzenia. - Trochę jesteśmy - odparł ojciec, ziewając. - To może się już zbierajmy? - zaproponowała ...

  • WhiteBox

    W drodze do hotelu odzyskałam moje ubrania. Chyba jednak nie przypadły one do gustu moim Panom, bo patrzyli na nie z dezaprobatą i coś komentowali między sobą. Cóż ...

  • Mój wieczór panieński

    W środę po pracy wpadła do mnie Sylwia strasznie wkurzona. -Cześć Izka skończyłam z Adamem ! -Chyba sobie jakieś jaja robisz? Przecież mówiłaś, że z żadnym facetem ...

  • Moje szczęście

    Witam wszystkich dziś króciutko, chciałam tylko wam powiedzieć, że w minioną sobotę wyszłam za mąż za mojego Kubę. Jestem bardzo szczęśliwa i mam nadzieję, że tak ...