Opowiadania - str 41

Czytaj autorskie teksty
  • Nie ważne daty

    Ustka 03.VIII 2021 Nie ważne słowa, ani daty Te częste słone i bolesne łzy, Ja i tak kocham, jak przed laty Dla mnie zawsze będziesz tylko Ty. Ze świtem, gdy otwieram oczy ...

  • Kolacja u Kuby

    Opowiem wam o kolacji z minionego piątku. Nie widzieliśmy się z Kubą cały tydzień, wyjechał z orkiestrą do Wiednia. Miał wracać w piątek wieczorem i jego mama a moja ...

  • Wakację z Sylwią 2

    Obudziłam się rano z kacem po piwie i nalewce a w dodatku z kacem moralnym. Rozejrzałam się po stodole Sylwii już nie było a ja przypomniałam sobie, że wracałam nago do ...

  • Syn Jakub- edycja

    Na wasze usilne prośby edytowałem opowiadanie Syn Jakub. Nie robiłem kolejnej części tylko dopisałem dalsze losy. Nie do końca jednak jestem przekonany czy aby w dobrą ...

  • List do redakcji cz.1 udana rocznica

    Droga redakcjo mam na imię Ania lat 29, chciałabym się podzielić z wami swoją historią jaka mnie spotkała jakiś czas temu . Ostatnio obchodziłam 8 rocznice ślubu i ...

  • Mroczne marzenia

    31 VII 2021 Mroczne marzenia Ostateczne rozwiązanie w kwestii Żydów i ich dzieci Największym problemem - Adolfka męczy. Właśnie pojawił się znikąd – tajemniczy wielce ...

  • Darmozjady II

    31 07 2021 Darmozjady II Skradziona na zawsze tożsamość Z dzieciństwem i wiarą całą Utopiona w pogardzie despoty, Jak ziejące śmiercią suchoty. Czy winna zazdrość ...

  • Leśmian łąka

    ŁĄKA I Czy pamiętasz, jak głowę wynurzyłeś z boru, Aby nazwać mnie Łąką pewnego wieczoru? Zawołana po imieniu Raz przejrzałam się w strumieniu - I odtąd poznam ...

  • Bez uczuć # 3

    Daria była nieco spokojniejsza idąc na to spotkanie a to z kilku powodów. Mężczyzna zadzwonił w środę po południu i umówił się na piątek. To ucieszyło kobietę bo ...

  • Miłość – to, ja!

    21 VII 2021 Miłość – to, ja! Jak kocham to bardzo mocno kocham I obojętne są mi worki złota! Obojętny, jego młody czy stary wiek Tylko, jego miłości szczerej chcę. Bo ...

  • Modlitwa

    17 VII 2021 Modlitwa Wielka Pani miłością darzona Pragnie swe dzieci przytulić do łona Chce otoczyć, Jej ręka święta I zerwać na wieki demona pęta. Czeka na nas w ...

  • Nowe życie 2

    13 VII 2021 Nowe życie Rozkaż sercu zapomnieć, Gdy pajęczyna ściska nieprzytomnie, Aż sercu dech zabiera Bo bez niego chce umierać. Zaczekaj, aż rozwieje wiatr Chłód ...

  • Pajac

    13 VII 2021 Pajac Nie chciałeś wiedzieć, że płakałam, Że całe życie na ciebie czekałam Brałam w zapasy to życie Bo smutno i źle okłamanej kobiecie. Chodziłam, jak ...