Pierwszy raz, tirówka.
Postanowiłem napisać swoje pierwsze opowiadanie ponieważ swego czasu jako nastolatek byłem stałym czytelnikiem tego typu historii. Czytałem opowiadania na przemian z ...
Postanowiłem napisać swoje pierwsze opowiadanie ponieważ swego czasu jako nastolatek byłem stałym czytelnikiem tego typu historii. Czytałem opowiadania na przemian z ...
02 VI 2021 Krucha nić Bardzo krucha ta życia nić, Że nic – tylko na manowce iść Po cichu, jak złodziej ucieka czas, Który, jak huragan zabiera nas. Te życia nici, jak ...
29 V 2021 Nowy Dzień Dziś mnie, już nie smuci, Że młodość nie wróci I wyraźniejszy jest inny brzeg Jego kwiaty, innego życia bieg. Bielsze stokrotki, piękniejsze ...
Pisze, kreślę. Kreślę, pisze. Nie spoczywam, na larach nieustannie staram, się wdrapać na szczyt. Wylewając, na kartkę swój emocjonalny ból liczę, że uda mi się ...
26 V 2021 Łódź Łódź powoli odbija od brzegu W czarną, bezkresną toń Pływała dotąd na pełnym biegu Teraz spróchniałej da morze dom. Przewoziła zmęczonych, jak ona ...
22 V 2021 Uwierz proszę Czemu mi wciąż nie wierzysz, Że Cię kocham szczerze Choć zmienne są Twoje nastroje, Jednak pewne jest uczucie moje. Dzisiaj kochać - to nie modne ...
22 V 2021 Pamiętaj Nic nie zmieni mojej miłości do Ciebie Żaden sztorm, żadne chmury na niebie. Nawet, gdyby wysechł Bałtyk I życie czarne wróżyły nam karty. Nawet, gdy ...
W świetle tlącej się świecy przy blasku księżyca z lampką czerwonego wina w dłoni przy akompaniamencie płynącej muzyki wpleceni w swe objęcia spoglądamy, sobie ...
19 V 2021 Niewierne serce Pamiętam dzień, gdy Cię poznałam Obiecałam, że będę na Ciebie czekała Obojętnie, jak długo to będzie. Teraz czekam i myślę o Tobie ...
19 V 2021 Czeka na podziw Życie jest, jak dziecko Beztroskie i nieprzewidywalne Życie rozkazów nie chce, Jest samowystarczalne. Nikt życia nie ujarzmi, Ani zdrowie nawet ...
13 V 2021 Dla Ciebie Pytasz mnie dlaczego Cię kocham Czy zabrakło chłopów pod błękitnym niebem? Przecież dzielą nas życia wrota Przez które wciąż do mnie biegniesz ...
17 IV 2021 To by było coś Gdybym była mądra i bogata, Prawie, jak nie z tego świata. I wielka, jak betonowa budowla Co wejść na nią nie można. Ale jestem za małe … ...
Codziennie przed snem modle się o pogodę ducha, o nowy lepszy dzień, aby już nigdy więcej w twych oczach nie wiedzieć łez i by los w końcu uśmiechnął się. I pomimo ...
10 V 2021 Mój kwiatku Nie ważne, gdzie bym była Choćby na końcu tego świata Lub w Kalifornii gwiazdą lśniła I, jak Onassis była bogata. Lub pierwszą żoną szejka się ...