Opowiadania - str 45

Czytaj autorskie teksty
  • Smutek

    Jedna nieskończona szkoła. Jedna znienawidzona praca. Jedne i te same niezrealizowane marzenia. Jedno miejsce, z którego chce się wyrwać. Jedne i te same plany na ...

  • Selene - moja niewolnica

    Moje wcześniejsze opowiadanie - jeśli lubicie dojrzałe kobiety w łańcuchach, to może wam się spodobać :) Pewnego razu archeolodzy pracujący w zachodniej części Krety ...

  • Celebryta

    26 IV 2021 Celebryta Są dzieci prawie, jak śmieci, Które wiatr przywiewa, Gdy przez otwarte okno coś wleci Do rodziny obok chlewa. Trzeba bałagan sprzątać całe życie Tak ...

  • Męskie fantazję. Część pierwsza - Milf

    Olek po raz ostatni obejrzał swój najnowszy nabytek, kupionego przez internet drona z kamerą. Dzień wcześniej zrobił nim kilka próbnych lotów by oswoić się z systemem ...

  • Alarm

    "Spotkałem staruszka, który siedział i sprzedawał jabłka. Na początku go nie poznałem, ale kiedy spojrzałem w jego oczy, już wiedziałem. To on kiedy byłem młody ...

  • Teatr życia

    23 IV 2021 Teatr życia Świateł kolorowych blask Daje życie ludzkim cieniom Szarym, jak codzienność, Jak nocy brzask Co snują się ulicami nad ziemią. Z myślami i bagażem ...

  • Unikat

    25 XI 2020r Unikat Proletariackie dłonie Zupełnie, jak moje. Proletariackie serce W ciągłej poniewierce. Proletariackie myślenie To w radości cierpienie. Proletariacki ...

  • Dziewice

    21 IV 2021 Dziewice Trzy straszne dziewice Rządzące światem Miłość, namiętność i śmierć! Według ich zasad toczy się życie Gdy kocha na zabój by zostać katem. One ...

  • Chłopy

    21 IV 2021 Chłopy To dla was chodzę obdarta Prawie łysa i wytatuowana Jestem, jak obraz Rembrandta Naga, ale ubrana… Brak mi powietrza Dookoła za dużo capów Dlatego jestem ...

  • Bardzo mi przykro.

    Zadowolisz się ciszą? Będę siedzieć obok ciebie, muskając twoją dłoń i nie powiem nic. Bardzo mi przykro, że jestem tylko historią. Na początku nudzę słabymi ...

  • Pułapka uczuć

    W pułapce uczuć oszukujemy siebie nawzajem. Pół prawdy i niedomówienia się stały, nieodłącznym obrządkiem codziennych rozmów między nami a koncepcja wspólnie snutych ...

  • Cz. 6- Druga Anka

    Parę lat walenia konia i zabawy na różne sposoby, nawet sprawdziłem, czy jestem w stanie się spuścić od samego ujeżdżania dilda. Tak, mogę  W końcu całkiem ...

  • Strach 2

    16 IV 2021 Strach Strach w czarnej Jak noc pelerynie Wszędzie za mną chodzi I do ucha mi szepcze. Że mój luby już mnie nie kocha Ale ja wiem że to nieprawda Bo jesteśmy dla ...