Wczoraj i dziś
11 IV 2021 Wczoraj i dziś Były sobie koleżanki trzy Różnie spędzały razem dni Patrzyły na siebie ze swych domków Czasem kopały sobie sporo dołków. Był tam urodzaj na ...
11 IV 2021 Wczoraj i dziś Były sobie koleżanki trzy Różnie spędzały razem dni Patrzyły na siebie ze swych domków Czasem kopały sobie sporo dołków. Był tam urodzaj na ...
Paulinę znałem z widzenia już od lat, była młodsza ode mnie o rok, pamiętałem ją z placu zabaw, na którym wszyscy spędzaliśmy czas po lekcjach. Niedawno skończyła 18 ...
10 IV 2021 Kłamczuszek Mówiłeś, że kochasz po grób, Że jestem najjaśniejszą z twych dróg Ty nie kłam – tylko po prostu mnie lub! Nie naciągaj mnie na biedę, Że ...
09 IV 2021 Pocałuj Podaruj mi niebo bez końca Słodszy od wonnych róż, Jaśniejszy od słońca Daj ukojenie dla serca burz. Ukryj mnie przed światem Pod parasolem z gwiazd ...
08 IV 2021 Tak wiele i tak mało Pojawiłeś się, jak z marzeń sen, Który urzeczywistnił się w ten dzień Zaczęłam wtedy na jawie śnić, wiedziałam na pewno, że ...
Od pewnego czasu dość ciekawe stosunki połączyły nas z naszymi sąsiadami. Jesteśmy z Moniką małżeństwem od prawie 10 lat, a od dwóch mieszkamy w dużym domu ...
08 IV 2021 Smutny czas Za oknem deszcz z gradem Wystukują łzawą serenadę Straszą koronowirusem, Że schować w mysią dziurę muszę. Bardzo czuję się samotna Myślę, że ...
07 IV 2021 Pusto, już Pusto, już od łanów zbóż Mgła zasłania widok dróg Osrebrzył mróz ściernisko. Patrzy zapłakane wrzosowisko. Pożegnały pola, już bociany, Ale ...
07 IV 2021 Drogi Tak bardzo różne są drogi, Jak każdemu inny świat Jednemu los smutny i srogi Innemu złoty znak. Bez smutków i blizny Obfitej radości czas. Choć do jednej ...
Czemu brat bratu kłody pod nogi podkłada? Czemu człowiek człowiekowi zawistne spojrzenia posyła? Czemu niekiedy syn przeciw ojcu się zwraca? Czemu niejednokrotnie matka od ...
05 IV 2021 Naiwniaczka Nie szukam miłości życia Wystarczą mi głosy serc naszych bicia. Bo, jak kocham to bez powodu, bez granic Bo moje serce naiwne kocha za nic! Nie wiem ...
Gdy otwierasz, rano oczy zauważalny strach się w nich tli, na domiar złego żal i wszechogarniająca pustka rozrywa, twe serce niczym mina przeciwpiechotna. Jednak mój wzrok ...
03 IV 2021 Życie na krawędzi Życie słowami wyryte, jak płaczem Na, jego krawędzi pechem zaznaczone Ponurym mrokiem otulone, jak płaszczem Prowadzi drogą tylko w jedną ...
31 III 2021 Złe osiedle Pod błękitnym niebem Stoi bloków siedem, Patrzą mrocznie oczodoły Kto bogaty a kto goły. Stoją blisko obok siebie Lubią robić czyny wredne ...