Z życia biurowego (rysunkowo -miniaturkowo)
A to kolejny wdzięczny obrazek z życia biurowego. Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego rysunku (poniżej) głosi: You found it already? Couldn't you go on ...
A to kolejny wdzięczny obrazek z życia biurowego. Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego rysunku (poniżej) głosi: You found it already? Couldn't you go on ...
Tu – nie wiem gdzie dzieje się akcja… W porcie? Przy budowie? Ktoś mi może podpowiedzieć? Natomiast – jedno jest pewne – elegancka damulka jest niestosownie zaczepiana ...
A tu kolejny pokaz podglądactwa… Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego rysunku (poniżej) głosi: Pardon me miss, but did i detect that thing winking at me? Zaś ...
A tu rysunek „biurowy” – zawsze wyobrażałam sobie, że szefowie wykorzystują swoje sekretarki… Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego rysunku (poniżej) ...
A tu sytuacyjna sąsiedzka. Drogie panie, która z was nie została kiedyś zaskoczona przez sąsiada w niezręcznej sytuacji…? Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego ...
A tu mamy rysunek obrazujący taniec. Suknia jest tu dokładnie taka – jakie uwielbiam! Rozcięcie do połowy uda i dekolt taki – jaki powinien być… Tekst angielski w ...
A to kolejny wdzięczny obrazek. Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego rysunku (poniżej) głosi: Mrs. Jones – you always seem to look better then ever on breezy ...
Ja wprost kocham stare rysunki, w których występują pończochy… no i pewne zaskakujące sytuacje – jak np. tu… Tekst angielski głosi: Miss, I represent the sky-high ...
A to moja szczególna fantazja... wyobrażam sobie, że puściłam się... i dałam wielkiemu, tęgiemu... murzynowi! Że mocno czuję jego ciężar na sobie, ale o wiele ...
Kiedy w czasie studiów mieszkałam na stancji, właściciel mieszkania - starszy mężczyzna - podpatrywał mnie gdy się przebierałam. Zrazu mnie to przerażało, ale z czasem ...
Tak myślałem, że będzie za krótko, więc coś tu jeszcze dopisać mus. Cóż, pierwszy mój, jak mówi tytuł, twór (haiku)podobny, więc niech czytelnicy ocenią... ale ...
06 III 2021 Muszę ci powiedzieć Już nie czekam i niczemu nie dziwię Niczego nie oczekuję i na tym stoję. Bo głupota niejedno ma imię Widzę, że myśli za nas dwoje. Bo ...
Patrycja lubiła sex. Nie było żadnego problemu dla niej, żeby uprawiać sex nawet co dzień, a wszystkie wcześniejsze dziewczyny, z którymi byłem, miały do tego ...
04 III 2021 Namiętność Wiem, że nie kocham, nie tęsknię, Ale dlaczego czekam, codziennie A dusza moja wspomina Cię pięknie, Jak obca odwraca się ode mnie. I tylko ...