Opowiadania - str 51

Czytaj autorskie teksty
  • Ci sami ludzie

    03 III 2021 Ci sami ludzie Biednemu czerń od zawsze trwa, Jak głód i samotność nocy i dnia Biedny jest zawsze głupi lub idiotką Biednemu flaki marsza grają za mocno ...

  • Wrota

    03 III 2021 Wrota Łaknę, jak powietrza Dobrych, życzliwych słów W twoim uśmiechu – serca I zawsze, o miłości mi mów. Nie zamykaj przede mną chleba Na bezlitosny klucz ...

  • Malowany świat

    02 III 2021 Malowany świat Mam w głowie moc marzeń I co noc myślę o Tobie. Chcę byśmy byli, już razem Na przekór plotkom i sobie. Trzeba mi się śpieszyć By szczęście ...

  • Niebo nie jest limitem (cz 5)

    W końcu zebrałem się na pisanie kontynuacji. Niestety ta część jest krótka lecz wiele wnosi do fabuły świata, tak więc bawcie się dobrze :) A i zdałem sobie sprawę ...

  • Jeśli zechcesz

    01 III 2021 Jeśli zechcesz Często czuję się opuszczona, Jak krzyż na rozstajach dróg Wtedy myślę o Tobie zamyślona Żebyś pocałować mnie mógł. Przytulić do siebie ...

  • Ku chwale waluty

    01 III 2021 Ku chwale waluty Pojechał za chlebem I zostawił ciebie. Długo szukał chleba, Aż przykryła go gleba. Już nigdy nie wróci Bo cię na amen porzucił Czy ma ...

  • Wakacyjna sesja fotograficzna

    A to była moja wakacyjne przygoda. Nawet nie wiem kiedy, dałam się poderwać pewnemu domorosłemu fotografowi. Początkowo, gdy proponował mi sesję fotograficzną, podając ...

  • Godność

    28 II 2021 Godność Coś co stoi nad srebrną rzeką I ogrzewa to czule słoneczko Pieści i głaszcze, dotyka Płacze, ale o nic nie pyta. Bo tam mieszkają ludzie Słoneczka ...

  • Być bogatą

    28 II 2021 Być bogatą Gdybym była mądra i bogata Byłabym zmysłowa i czcigodna. Prawie, jak nie z tego świata I wielka, jak betonowa budowla! Co wejść na nią trudno Bo ...

  • Przegrałem

    27 II 2021 Przegrałem Niech tylko odejdę, Na zawsze, na amen. Czasem w życiu o tym myślałem Czy coś tam będzie? A kim, ja wtedy będę, Czy zobaczę Cię Panie? Czy ...

  • Na przekór

    26 II 2021 Na przekór Rzeczywistość, gdy przychodzi Zawsze zabija moje marzenia. Choć nie wiem, dlaczego i o co chodzi, Już nie czekam na marzeń spełnienia. A że życie ze ...

  • Gimnastyka cz. 14 w górę biusty

    Kolejne ćwiczenie to znów unoszenie, tym razem w myśl hasła – „Hej dziewczyny, w górę biusty, wszak nadchodzi czas rozpusty…” Bardzo lubię to miłe ćwiczonko… ...

  • Tresowanie część pierwsza

    Hej To będzie moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość :) Wszystkie wydarzenia zawarte poniżej są w pełni autentyczne i wydarzyły się całkiem nie tak ...

  • Przytul i daj siłę

    24 II 2021 Przytul i daj siłę Szkoda każdej chwili dnia, Szkoda każdej słonej łzy, Póki jeszcze życie w nas Ono jest warte takich chwil. Gdy wciąż nam świeci słońce ...