Opowiadania - str 48

Czytaj autorskie teksty
  • Pisane sercem

    01 04 2021 Pisane sercem Weź mnie za rękę i zaprowadź Na łąkę zieloną w morzu kwiatów I zmów ze mną Maryjo Zdrowaś Żebym nie chciała, już innych światów. Żeby ...

  • Kostucha

    Towarzyszy nam od chwili poczęcia. W trakcie wędrówki po tej ziemi nie odpuszcza nawet o krok pomimo tego, że często staramy wyprzeć się ją ze świadomości ona przy nas i ...

  • Uniwersytet Huncwotów

    Hejka! Ależ mnie tu dawno nie było... Przychodzę do Was o tej (późnej) porze, z bardzo ciekawą ofertą! Mianowicie, 1 kwietnia 2020 roku zostałam dyrektorką pewnej ...

  • Oczy nie widzą

    27 III 2021 Oczy nie widzą Uganiając się za szczęściem Licząc gwiazdy na dalekim niebie Nie wiesz, że w domu masz szczęście Właśnie siedzi koło ciebie. Nie ...

  • Harry Potter 18+ Ręka Glorii

    Andrew Boock Ręka Glorii Draco Malfoy zerknął nerwowo przez ramię wstrzymując oddech na kilka sekund. Z mocno bijącym sercem w klatce piersiowej skradał się w gęstych ...

  • Biustonosz. Cześć ósma

    Mój syn przez cały dzień siedział w kuchni i podziwiał moje ciało w pielęgniarskim kitlu. Nie przeszkadzało mi to, a wręcz przeciwnie, czułam się świetnie, mając ...

  • Moje wyznanie ...

    Za wszystkie spędzone noce. Za poświęcony czas. Za każdy drobny gest. Za okazaną miłość. Za łzy wzruszenia na bajkach animowanych. Za wspólne gotowanie, a raczej ...

  • Dzieje księcia Sevenela (część 0)

    To moje pierwsze opowiadanie, więc liczę na uwagi. Akcja jest przedstawiona w formie opowieści bohatera, z paru ostatnich lat, jeśli się spodoba następne części będą ...

  • Co będę robiła

    23 III 2021 Co będę robiła Bolą mnie lata, które straciłam, Gdy na miłość nie było czasu Bo pracowicie, jak mrówka żyłam W rytm obywatelskiego hałasu. Dyktowane ...

  • Rynsztok ludzkich grzechów

    Mnóstwo bijących serc na około otacza, nas każde z nich coś kocha, w coś wierzy oraz w czymś pokłada nadzieję. Jednak zdarza się, że człowiek zbłądzi, życie ...

  • Gwiazduchy

    Czy wierzysz w duchy? Spójrz w nocne niebo, a ujrzysz i usłyszysz Historie szeptem wypowiedzianie, miliardów światów Przeszłych i wymarłych, o przyszłości nieznanej A ...

  • Moje podwórko

    21 III 2021 Moje podwórko Na moim podwórku Było wszystko nawet szczęście Tylko brakowało chleba. Na moim podwórku Choć troski rosły coraz większe To była radość z ...

  • Może i...

    Może i frazy pisane przeze mnie nie są najładniejsze a stawiane tezy najtrafniejsze. Może i w szkole uciekałem, z lekcji wynikiem czego jest, zakuty łeb, jeśli chodzi na ...

  • Spontaniczna Dominatrix

    Słońce już głęboko zachodziło, choć wciąż było wcześnie. Pojawiły się pierwsze gwiazdy migocząc zachęcająco przy akompaniamencie wschodzącego księżyca, a ...