Ogród zmysłów
19 III 2021 Ogród zmysłów Utopiły się w sobie nasze oczy, Ciała rozgrzewa żar rozkoszy. Kołyszą się, ze ślepym pożądaniem Modląc, niech ta noc na zawsze zostanie ...
19 III 2021 Ogród zmysłów Utopiły się w sobie nasze oczy, Ciała rozgrzewa żar rozkoszy. Kołyszą się, ze ślepym pożądaniem Modląc, niech ta noc na zawsze zostanie ...
18 III 2021 Śmierć – prośba Wiem, że przychodzisz do każdego Dlaczego do mnie tak się pośpieszyłaś, Ale zaczekaj, niech zaznam w życiu tego Czego jeszcze nie ...
Me oczy są pełne łez. Natłok negatywnych myśli wyniszcza mnie. Frustracja każdego dnia daje o sobie znać. Irytacja do cna wypełnia mój malutki szczelnie zamknięty ...
16 III 2021 Gdy nastał ranek Choć lata przeminą, zapomnę o sobie, Ale nigdy najdroższa o tobie. Lecz w poniedziałek, gdy nastał ranek Mówiłeś, jak na ciebie szczerze ...
Wspólnie spoglądamy na otaczającą rzeczywistość. Wspólnie kreślimy plany na nadchodzącą przyszłość. Wspólnie dzielimy troski i znoje. Wspólnie cieszymy się z ...
15 III 2021 Dlaczego Nie słychać, jak ucieka z zegara godzina, Nawet się nie czuje, jak życie przemija. Wczoraj byłam im bliska, dziś jestem niczyja. Wczoraj chciwie życie ...
Marta spędzała wakacje na wsi u cioci. Okazało się, że ciocia ma pilny kilkudniowy wyjazd, więc Marta została sama na gospodarstwie. Tak napisała w swym pamietniku: ...
13 III 2021 Zamęt Po co to wszystko, ten cały zamęt, Gdy jest ktoś, kto to zamknie na amen. Choćbym posiadła mądrości świata I była, jak cały świat potężna i bogata ...
- Myślę, że byłaby raczej solidna awantura... Odpowiedziałam Tomkowi, ale najwyraźniej wciąż uważał inaczej nie przerywając swojej wspomnieniowej fantazji: - Miałem ...
Część druga .... „Masz ładnego penisa” - trzymając go w ręku prowadzę cię w kierunku uchylonych drzwi do łazienki. „Już ja ci postawię tą pałkę” – układam ...
Po dwóch dniach od zamówienia dostałem przesyłkę. Standardowe szare pudełko, imię i nazwisko, adres, bez pełnego adresu zwrotnego, wiec juz wiedziałem, ze dotarło to, co ...
10 III 2021 Miłość ostatnia Chcę by ta miłość była ostatnia na wieczność. Czy, gdy poproszę, żeby tak było Czy zrobi mi ona tę grzeczność? Czy zniknie to co się ...
10 III 2021 Zabiorę cię Zabiorę cię moja miłości Do granic nieba – wysoko, Gdzie nie ma bólu i starości, Tylko my i pocałunki obłoków. Trzymając się mocno za ręce ...
Tu znów mamy podglądactwo w czystej postaci… Tekst angielski w podpisie do tego sympatycznego rysunku (poniżej) głosi: I thought I would come around and wash your windows ...