Kwiaty życia
23 II 2021 Kwiaty życia Weź mnie za rękę i zobacz, Jak bardzo zimna ręka, cienia. Smutna i ciemna jest droga, Gdy ciebie przy mnie nie ma. A z nią noc i samotność, Która ...
23 II 2021 Kwiaty życia Weź mnie za rękę i zobacz, Jak bardzo zimna ręka, cienia. Smutna i ciemna jest droga, Gdy ciebie przy mnie nie ma. A z nią noc i samotność, Która ...
Ach! Świat eksplodował feerią barw. Cóż za kobieta, cóż za talenty! Jak ona to robi. O Chryste, chciało się mu śpiewać, wychwalając Pana. A ta damulka nie przestaje! ...
22 II 2021 Miłość na kartce Chciałabym z tobą być Na zawsze pozostać tylko twoja. W codziennym życiu, jak w bajce żyć By nie dręczyła nas niepokoju zmora. Lecz ...
Niebo wymiotuje, patrząc na ohydztwo ziemskiego padołu, bowiem Brat napadł na Brata... Pożoga jeźdźców pali dusze i serca. Wystarczyło trzydzieści srebrników, by ...
21 II 2021 Dobranoc Chcę powiedzieć ci dobranoc Z moim szacunkiem i miłością całą Ziemio, w którą wrastam Bo jesteś, jak dobra matka. Teraz jestem coraz starsza I ...
Jest północ, a ja jadę na rowerze, pedałując ze wszystkich sił. Powód jest prosty: roznoszę ulotki. Mają na sobie łatwy w użyciu magiczny krąg i gdy dostaną się w ...
„Darek wpadnij do mnie wieczorem. Będzie u mnie Kamila” — napisała Sandra. „Pewnie. O której godzinie?” — odpisał. „Dziewiętnasta będzie ok?” — ...
20 II 2021 Być Twoją lalką Chcę zawsze zasypiać przy Tobie Przy Tobie budzić się co rano. Usłyszeć słodkie coś ci powiem, Że jestem Twoją dziewczyną, kochaną. Chcę ...
Kamila posłusznie wrzuciła telefon do woreczka, a gdy tylko stara odeszła, niepostrzeżenie wylała sok pod stół. Obrus był długi, sięgał podłogi, nikt nic nie ...
z nieba lecą anyżowe gwiazdki blaskiem oplatają tymiankowe źdźbła *** nogi zapadają się w centymetrach soli złośliwości życia *** w herbacie ląduje kolejny goździk ...
„Dzisiaj w nocy doszło do ataku na ośrodek portowy w Szczecinie. Zginęło przez to tysiące ludzi, w tym niestety burmistrz i nasz umiłowany przyjaciel narodu, Borys ...
Oczami ADY: -Ada?!..Ada?!Co się dzieje?! Ada?!!Słyszysz mnie?-głos mojej przyjaciółki szybko sprowadza mnie do pionu. Nadal mając jeden wielki mętlik w głowie próbuje ...
15 II 2021 Pęknięty Wszystko przemija, Jak forsa i moja dziewczyna A z nią miłosne dreszcze Jej prośby jeszcze, jeszcze! Jak powódź mnie zmyła Na imię jej było Maryla ...
14 II 2021 Żebyś był Podaruj mi życie, mądrość I daj spokój utrudzonej duszy, Daj dobroć a sercu wolność, Żebym umiała płakać w ciszy. Mądrość przychodzi z ...