Opowiadania - str 53

Czytaj autorskie teksty
  • Zaliczony..

    Witam serdecznie… w 2021 roku -) Smutne te ostatnie miesiące. Brak otwartych knajp, klubów, itd. Doskwierał nam wszystkim. Momentami myślałam, że dostanę do głowy ...

  • Jedno Królestwo 4

    Kraina Kurhan została odkryta przypadkowo podczas długo trwających wojen. Znajdowała się na południowy zachód od Ynos. Była to piękna wyspa porośnięta zielenią ...

  • Złote uliczki

    13 II 2021 Złote uliczki Echa czyiś kroków na pustej ulicy, Jak płacz roznosi nocna cisza. A latarnia zardzewiała kroki liczy Cieniom - co się pojawia i w nicość znika ...

  • W oka mgnieniu.

    Widziałem razem z Tobą lato Nieśmiale nadeszła jesień Złe duchy ze sobą niesie Nie mogłem nic poradzić Przestałem mówić, przestałaś słuchać Nie mogłaś już ...

  • Dorotka - nakryta przy masturbacji

    Dorotka – Masturbacja Masturbacja to coś co ze mną jest od dzieciństwa. Pierwszy raz spróbowałam jej chyba w wieku trzynastu lat. Od tego momentu zaspokajam się w ten ...

  • Siostra lubi po nosiecz 1

    ‌Nazywam się Piotrek. Jestem nie za wysokim szatynem, średniej postury, czasami uczęszczam na siłownię. Mam 22lata, pracuje w warsztacie samochodowym i całkiem dobrze ...

  • Gdy pierwsza odejdę

    10 II 2021 Gdy pierwsza odejdę Kiedy pierwsza odejdę do słońca Lecz tu zostanie nasza miłość gorąca, Żeby wspólną nieziemską siłą Zatrzymać to co między nami ...

  • Wspomnienia Dorotki cz. 4 - zabawy analne

    Kilka dni po fetyszowym party Wiesia z Romkiem zaprosili mnie i Jolę do siebie na ognisko. Mieszkali tuż koło cioci niestety ich ogródek nie był tak zasłonięty jak ogródek ...

  • Na czatach

    09 II 2021 Na czatach Lepiej nie mów nic Nie musisz gadać, Że tylko o mnie śnisz, Że z nieba ci spadłam. To wszystko bzdura I wielka podpucha Takiego, jak ty gbura Co ...

  • Czy wróci?

    08 II 2021 Czy wróci? Lubię słuchać Twego głosu Nawet przez telefon, I gdy nie widzę Twoich oczu, Ale one patrzą choć są daleko. Są, jak światełka nadziei, Jak ...

  • Twoje imię

    07 II 2021 Twoje imię Wymyśliłam twoje imię A ono głośno zawołało we mnie, Że miłość nasza nie przeminie I serce moje o tym dobrze wie. Rozgościło się, jak w ...

  • Już w domu

    26 VIII 2020 Już w domu Księżyc schował się we wszechświecie Gwiazdy w nim się utopiły Nagle przyszła zabrać małe dziecię Gdy zegary północ strasznie biły. Ta noc ...

  • Bym chciała

    06 II 2021 Bym chciała Chciałabym bardzo mało Żebyś tylko objął moje ciało. Rytmicznie tulił, jak swoje Dwa w jednym, jakby szalone. Byś całował coraz goręcej A ...

  • Droga 2

    27. IV.2020 Droga Idzie ze mną ból Do tamtych rzek Do tamtych pól I czarnych gawronów śmiech. W ustach schnie Zasypał wodę kurz W oczy wiatr na samym dnie Nie widzą ...