Opowiadania - str 56

Czytaj autorskie teksty
  • Wariaci

    Wariaci Miłość, myślę, że ją poznałam, Gdy Twoje serce we mnie zabiło, Gdy jego rytm usłyszałam I poza nim nic, już nie było… Tylko ono stało się mną. Pędzę na ...

  • Czarownica

    Gdy człowiek się starzeje, wiele rzeczy nie ma już dla niego znaczenia. Ewentualnie starsze osoby nie chcą być same. Tego nigdy nie zrozumiem. Mieszkam sama od bardzo dawna ...

  • Sylwester dziennikarki 3

    Cóż za upokorzenie przeżyłam, gdy na oczach tego tłumu, nie dość, że najpierw zsunął mi sukienkę z biustu pozbawionego stanika, to wkrótce potem zadarł mi kieckę do ...

  • Niecodzienna przyjaciółka

    Rozmawialiśmy w najlepsze leżąc wtuleni w siebie w moim salonie nie zważając na to, która była już godzina. Dało się wyczuć wzajemną tęsknotę za sobą i ...

  • Nauka pływania. Część druga

    ---------Punkt widzenia Adama-------------- Na początku muszę wybadać co lubi, jakie ma fantazje i na co mogę sobie pozwolić. Powoli wyłoniłem się z mieszkania głośno ...

  • Jak Cię zmusić do kochania...

    Jak Cię zmusić do kochania Co takiego nam zabrania Ziścić me nadzieje Rozbudzić w Twoim sercu słońca promienie Życia pragnienie Ciebie wielbienie Uczucia niedostatek ...

  • Siatkówka (rysunek)

    Niewinna gra w siatkówkę. Jakże ja lubię zagrać w nią czy to z panami, czy młodzieńcami, na przykład na plaży… Zawsze zastanawiam się, czemu oni tak na mnie ...

  • Na ulicy (rysunek)

    A tu, rysunek oddaje, jak czasami jesteśmy napastowane przez męski świat… wprost nie możemy przejść ulicą… Zewsząd czyhają na nas pułapki… Wszędzie możemy ...

  • Belferka na korytarzu (rysunek)

    Wręcz uwielbiam rysunki Juliusa Zimmermana. Czyż nie trafnie nadają się do zilustrowania wielu fantazji??? Czyż nasz mistrz nie potrafi docenić pończoszek na naszych nogach ...

  • Nauczycielka podejrzana w klasie

    To jedna z moich najulubieńszych fantazyj. Niesforni uczniowie, najprawdopodobniej to Patryk i Mateusz, robią mi niezbyt finezyjny, wręcz prostacki dowcip. Podrzucają mi w ...

  • Reżyserze, nie kończ...

    Ilekroć ją widzę, to zawsze moja jutrzenka Oczy - głębokie laguny Policzki to truskawki Lico to welin dla najpiękniejszych słów Ile mi trzeba tego cuda oglądać, tylko ja ...

  • Niespodzianka w lesie

    Paula jak co dzień szykowała się do wieczornego joggingu. Gdy nałożyła czarne legginsy i spięła włosy w charakterystyczny kucyk, była gotowa. Jeszcze tylko adidasy i ...

  • Choć nie masz oczu...

    Choć nie masz oczu Lazurowych jak Karaiby Pośrodku lata Ty każdą falą I każdym odpływem Mojego życia Choć nie masz źrenic Wąskich jak kotka To księżyc ckliwszy W ...