Opowiadania - str 58

Czytaj autorskie teksty
  • Kraina

    Wszystko zaczęło się tego dnia, podczas rutynowego przeglądu pojazdu, którym patrolowałem okolice. Nagle usłyszałem wybuch i ujrzałem jasne światło, które mnie ...

  • Przyjaciółki cz2

    Agata cały czas miała w głowie opowieść Patrycji o koledze syna. Ona sama przyłapuje się coraz częściej na oglądaniu za grupkami nastolatków na spacerach czy zakupach ...

  • Wojna i walka o przetrwanie w domku u Roberta

    Obudził nas ogromny huk i seria błysków. Fala uderzeniowa była tak potężna, że wybiło szyby w oknach. Zerwałem się na równe nogi. Ania też. - Co się stało ? Gaz ? ...

  • Ssące koleżanki-wstęp

    *Krótki wstęp serii opowieści* Rzuciła mnie dziewczyna, to jest fakt. Ostatnio i tak nam się nie układało. Niby szkoda tych dwóch lat, ale no cóż to ona zajebała ...

  • Auto - na tylnim siedzeniu taksówki 21

    Czasami jednak nie pończoszki, ułatwiające pewne zadania, a rajstopki opinają mój kuperek. Jednak, jak się okazuje, panowie taksówkarze, w każdej sytuacji potrafią sobie ...

  • Auto - na tylnim siedzeniu taksówki 2

    Jakże często, kończy się to właśnie tak… Moja fantazja Skoro spodobała się moja fantazja, że jako pielęgniarka oddaję się żołnierzom, to może przychylnie zostanie ...

  • Listonosz 3

    A jak podoba wam się moja fantazja z listonoszem? Otóż witam go w sieni, ubrana w szlafroczek, który dość sporo odsłania… Widać me dorodności, co nie powiem, że nie ...

  • TO-miłość

    Czasem jest źle. Czasem czujemy się okropnie. Czujemy się niepotrzebni. Czujemy chęć ucieczki. I wtedy właśnie pojawia się TO. Nieoczekiwane szczęście. Druga osoba ...

  • Marta i budowlaniec

    Oto początek: https://lol24.com/fotki/kobiety/marta-i-budowlaniec-25002#comment-312085 Widząc pracującego w pocie czoła budowlańca, zaprosiłam go na szklankę kompotu mojego ...

  • Autostop cycatki 5

    Tu, dość nietypowo, początek tego opowiadania – w galerii zdjęć. Zapraszam. https://lol24.com/fotki/kobiety/autostop-cycatki-1-23146 ...

  • Szampańska randka cz. 3 (fantazja)

    Szampan chyba rzeczywiście zrobił swoje… Chyba sama się prosiłam, o to co się potem stało… Byłam dość łatwa… zbyt łatwa… Szybko przekonałam się, jak sukienka ...

  • Marta w wieczorowej sukni i włamywacz cz. 4

    Co za wieczór! Nie dżentelmen… nie biznesmen… a zwykły bandzior, łotrzyk spod ciemnej gwiazdy, znalazł się między moimi nogami! Szybko znalazł właściwą drogę! A ja ...

  • Marta i gitarzysta 10

    Wreszcie bezpardonowo nabił mnie na swą twardą męskość. Krzyknęłam, gdy poczułam go w mej piczce. Czułam, jak ją rozpycha… jak całym swym ciężarem nabijam się na ...