Opowiadania - str 61

Czytaj autorskie teksty
  • Późna wizyta sąsiada

    Taka oto niebywała historia mi się przydarzyła. Wprost nikt, o zdrowych zmysłach, by w to nie uwierzył… Nic a nic. Późnym wieczorem zastanowiło mnie stukanie do drzwi… ...

  • Magia i zmysły

    ...Kocham... kocham jak mi to robisz - powiedziała M. nie otwierając oczu. Leżała przy mnie, ułożona głową na mojej klatce. Była w lekkim półśnie, ukołysana biciami ...

  • Two shots 5

    Wszystko mnie boli. Otworzyłam powoli oczy. Panował pół mrok. Chciałam delikatnie się podnieść lecz nie miałam siły.. Gdy mój wzrok przyzwyczaił się do mroku ...

  • Część ll

    Asami z snu obudził dzwoniący telefon, w pierwszej chwili myślała że to klient przecież poto leżała tu w hotelu basho, ale nie, dzwonił numer który miała wpisany jako ...

  • Stylista

    Leon jest tłumaczem książek, jednym ze specjalistów skandynawskiej literatury. Od kiedy kryminał, zwłaszcza rodem ze Szwecji stał się liderem gatunku, nie ma odpoczynku a ...

  • Marta i agent ubezpieczeniowy cz. 3

    Nawet nie pamiętam, jak do tego doszło… zbyt szybko do tego doszło… Ale… przez cały czas nie przestawaliśmy rozmawiać o ogólnych warunkach i zakresie ubezpieczenia ...

  • Hydraulik u pani Marty

    - Panie hydrauliku, jakże to miło, że pan do mnie wpadł… Coś tam przecieka… pewnie jakąś dziurkę trzeba tu u mnie czymś zatkać… - Mówi pan, że posiada pan ...

  • Tylko ty

    Tylko Tobie chcę się zwierzyć, trzymać Cię za ręce. Z Tobą mi niczego nie brakuje, nie pragnę nic więcej. Jesteś dla mnie wszystkim

  • Pamiętnik anonim-ka

    Wszystko zmieniło się od tego feralnego dnia zginął wtedy mój chłopak i moi rodzice. Zostałam sama na tym świecie bez rodziców i ukochanej osoby. Nie umiem teraz ...

  • "Tomasz Kot i skradziony obraz Madonny"

    Nastało lato. Był straszny upał, który dawał się ostro we znaki, przez co Tomasz Kot, detektyw nie mógł się skoncentrować na swoich sprawach, tak jak to było ...

  • Zdrada do której sam doprowadziłem

    Z moją żoną Asią poznaliśmy się 6 lat temu. Od początku zaiskrzyło między nami. Szybko zostaliśmy para. Później ślub i od 3 lat jesteśmy małżeństwem. Od razu ...

  • Upadła

    Rozdział 1 Alicja Kolejny leniwy dzień. Nastała wiosna. Piękna, zielona, malownicza. Najpiękniejsza pora roku. Mam ochotę iść na spacer. Gdy zobaczyłam godzinę ...