Opowiadania - str 63

Czytaj autorskie teksty
  • Tak zwyczajnie...

    Pogoda była trochę jak wczoraj wieczór. Zapaliliśmy świeczki, i otworzyliśmy wino. Usiedliśmy na kanapie blisko siebie. Czułem Twój zapach tak wyraźnie obok siebie ...

  • Nowe oblicze przyjaźni cz3.Glory hole

    Do kolejnego spotkania przygotowania musiałem rozpocząć dużo wcześniej. Wymagało to dużo pracy fizycznej, jak i tej przed komputerem. Byłem bardzo nakręcony na tę ...

  • Walka dobra z złem cz 1

    Świat jest całkiem inny niż nam się to wydaje , podszewka brutalności i zwyrodniałość to iluzja. Za wieloma wydarzeniami stoją mroczne siły o których nikt nawet nie ...

  • Cybersex, fabuła: szantaż (część 2)

    -ANNAcyb: Wzdycham, próbując pozbierać myśli. W końcu zrezygnowana kręcę głową. W łazience obmywam twarz i kiedy jestem zadowolona z efektu zbieram się do powrotu do ...

  • Pragnienia

    Czuje kogoś za plecami lecz nie odwracam się, patrzę w podłogę i cierpliwie czekam. Podchodzisz i opuszkiem palca rozpoczynasz wędrówkę po moich plecach, chwytasz moje ...

  • Odwiedziny napalonej koleżanki

    Czas studiów to serio ciężka sprawa, kiedy nauka to nauka, ale mieszkając w akademiku trzeba mieć naprawdę mocną głowę by następnego ranka móc, w miarę normalnym ...

  • Krótka przerwa techniczna

    Podczas moich 28 urodzin wydazylo sie cos o czym nie mogę zapomnieć do dnia dzisiejszego . Było nas na początku cztery pary - szwagier ze szwagierką , kolega Andrzej z Beatą ...

  • Zuza

    Zadzwonił telefon... zerknąłem na ekran i zastanowiłem się 3 sekundy , czegóż może chcieć moja dawna dziewczyna - bo dzisiaj nie są ani moje, ani jej urodziny - a tak ...

  • Seks w pociągu

    To był słoneczny październikowy dzień. Spędzali południe na delektowaniu się pyszną sałatką z krewetkami i popijali białe wino. Restauracja znajdowała się przy ...

  • Wywieziona do lasu cz. 2

    Na nic się zdały moje protesty… Rozpalony łobuziak najpierw zablokował drzwi, żebym nie mogła się wydostać, potem wykazał doskonale, kto dysponuje większą siłą… ...

  • 18 minut wspomnień, freestyle

    Idealne było Twoje ciało, Niczego Twojemu ciału nie brakowało, Niczego nie było za dużo, ani za mało, A moje ciało od Twojego ciała drżało. Ale mało ważne było w tym ...

  • Nieoczekiwana przygoda po saunowaniu

    - Aleee mi błogoooo - powiedziała nie otwierając oczu. Leniwie przeciągnęła się na leżaku. Patrzyłem na moją nagą ukochaną, wygrzewającą się na nagiej plaży ...

  • Warto czytać książki

    - Kurde, zapomniałem książki - To skocz do pokoju, a ja poczekam na plaży Tak też zrobiłem przyglądając się jeszcze chwilę zgrabnemu tyłeczkowi mojej żony schodzącej ...

  • Pocieszanie koleżanki

    Hej Kotek ! - usłyszałem w słuchawce głos żony. -Chata jakoś wygląda, czy zrobiłeś piątkowe gotowanie i jest krajobraz bo bitwie - rzuciła, ale nie było w tym żadnej ...