Sredniowiecze(+18)
Był rok Anno Domini 1356. Na wioskę położoną na skraju puszczy najechali barbarzyńcy. Bogumiła miała wtedy 16 lat i znała świetną kryjówkę na taką okoliczność. Ona ...
Był rok Anno Domini 1356. Na wioskę położoną na skraju puszczy najechali barbarzyńcy. Bogumiła miała wtedy 16 lat i znała świetną kryjówkę na taką okoliczność. Ona ...
Zbiegłam, co sił w nogach do skrzynki na listy i po uprzednim odrzuceniu tony reklam o super okazjach za pół darmo i wyselekcjonowaniu powiedzmy ważnych rachunków została ...
Witajcie. To jest pierwsze moje opowiadanie. Koleżanka mnie namówiła abym opisała moją historię. Słuchajcie :) Mam 29 lat jestem wysoką i uważam dość ładną kobietą ...
Pukam do twych drzwi. Czekam chwilkę. Słyszę delikatne kroki. Otwierasz. Zaniemówiłem z wrażenia. Ubrana byłaś tylko w skromne figi i koszulkę nocną. Długie czarne ...
Byliśmy umówieni na dziewiątą w małej restauracji nad jeziorem. Pojawiłem się pięć minut przed czasem. Kurde. Ręce mi się trzęsły. Nie spotykałem się z kobietami od ...
Wybrałem się któregoś razu na dyskotekę. Miałem dość siedzenia w domu z żoną do której już dawno nic nie czułem. Miałem dość takiego życia. Wieczór był ciepły ...
Część 1 Być może są zawody, które pozwalają osobom je wykonującym, cieszyć się widokiem i ciepłem nieograniczonej ilości kobiecych ciał jak lekarze, ale żaden nie ...
Hej, wiem, że tematyka tego co tu napiszę może być trochę niestosowna, więc jeżeli cię to nie jara, nie czytaj. Ale jeżeli jara, napisz do mnie ;-) z recenzją (albo i ...
Poczuła ostry ból w głowie, chłód w rękach. Podniosła ociężałe powieki, jednak rażąca biel spowodowała zamknięcie ich. Zmarszczyła czoło, próbowała je znowu ...
Ada miała tej nocy straszny koszmar po słowach o zaświadczeniu o tym, że nadal pozostaje dziewicą śnił się jej proces sądowy … jej proces sądowy przed starszyzną ...
Pan dyrektor był nadal nienasycony! Usiadł na krzesło, przyciągnął mnie i posadził sobie na kolanach… raczej, na swojej dyrektorskiej buławie… posadził? Nabił mnie ...
,,I zaczęło się, wiatr się zmógł, a brama nieznana się otworzyła.'' Wszystko, co niespodziewane i zagadkowe zaczęło się układać w całość. Naoki szukała ...
Wieczorem czytałam w sypialni. Celowo, w samym staniku. Drzwi zostawiłam uchylone, liczyłam, że Lubomir spróbuje mnie podglądać. Czytałam romans, dlatego głośno się ...
Szeryf w tym miasteczku przekraczał wszelkie granice skorumpowania. Cedził powoli słowa, robiąc swoje: – Masz dziewko codziennie tu przychodzić i nie guzdrać się, tylko ...