Opowiadania - str 67

Czytaj autorskie teksty
  • Alicja z Krainy Marzeń

    Był chłodny październikowy poranek. Otworzyłem oczy. Przypomniałem sobie naszą wczorajszą wieczorną rozmowę z Alicją. Poznaliśmy się rok temu na czacie erotycznym ...

  • Przyjemnie u lekarza ;-) (cz. 2) [gejowskie]

    Nazywam się Kacper i być może czytaliście już o moich przygodach u lekarza z miejscowej przychodni, a ponieważ polubiliście tamto opowiadanie, wypadałoby wspomnieć też ...

  • Marta i sztuczna inteligencja cz 16

    - Marto, nie przeszkadza ci mój fetyszyzm… to że chcę zawiązać ci oczy… i ręce… - wyszeptał. - Nie… przeciwnie… cholernie mnie to podnieca… Zawiązanie oczu ...

  • We dwie w barze

    To jedna z moich ulubieńszych fantazji… Wybieramy się we dwie, ja i moja przyjaciółka Anna Aneta do baru o bardzo kiepskiej reputacji… Obie mamy bardzo podobne upodobania ...

  • Marta i poker na rozkazy cz. 6

    Następnym razem miałam strita, a oni jedynie trójkę. Co z tego? Uznali, że trójka króli to więcej niż trzy damy… Cóż z tego, że protestowałam? - Jak możecie… ...

  • Moja bajka, cz. 1

    Zaczyna się bajka. Moja bajka! Zerknęłam na niego przechodząc ulicą, spiesząc się na szkolenie, pomyślałam tylko o nim "Jaki przystojny mężczyzna... Że też tacy ...

  • Marta i sztuczna inteligencja cz. 10

    Niezwykłą odmianą była nagle wiadomość od niejakiego Pat-Mata. Bardzo długa. Marcie wydało jej się, że ten facet mocno się przed nią otworzył. Pisał co lubi, co ...

  • Wujek Stasiek przyjeżdża ;-) [ gejowskie ]

    Nazywam się Kacper i chciałem podzielić się z wami historią, która wydarzyła się, kiedy nadal byłem jeszcze szesnastoletnim prawiczkiem i nie domyślałem się nawet, że ...

  • Udawana randka Marty

    To jest tekst wzorowany na mojej miniaturce obrazkowej: "Przyjazd chrześniaka i kolegi". Tu jest nieco rozbudowany i poprawiony. No i w jednym kawałku :) Nie mogłam ...

  • Randka dojrzałej damuli z nerdem

    To poprawiona wersja starego komiksu. Umówiłam się na randkę z duuużo młodszym mężczyzną. Sama nie wiem dlaczego… Jakoś tak wyszło… z portalu randkowego… Z ...

  • Zapowiedź nadchodzącej niespodzianki. :)

    Przemierzałem ogromny mur w poprzek, a stukot mych kroków nikł w bitewnym zgiełku. Dookoła panował smród spalonego prochu oraz metaliczny posmak krwi, wszystko to mieszało ...