Malutka
Ogólnie jestem hetero, ale nie ukrywam, że ja i mój partner (do spraw seksualnych ) lubimy sex z taką samą płcią. Wiele razy mieliśmy przyjemność udziału w takim ...
Ogólnie jestem hetero, ale nie ukrywam, że ja i mój partner (do spraw seksualnych ) lubimy sex z taką samą płcią. Wiele razy mieliśmy przyjemność udziału w takim ...
Wstał i zapiął rozporek. Podczas, gdy ja nadal leżałam związana, z zadartą nogą i z obnażonym biustem i piczką. Piczką, z której wyciekała lepka substancja. Co za ...
Kocim ruchem podążała w jego stronę, jej usta świeciły czerwoną szminką Siedział w bezruchu, patrzył uważnie w jej stronę. Wiedziała że siedzący tam człowiek ...
I oto kolejny wieczór sama, ale czego ja mogłam się spodziewać że nawet urodziny muszę spędzać sama ponieważ dla niego liczy się tylko praca, nawet gdy ostatnio zadałam ...
Sąsiad dotrzymał słowa. Wymasował moją piczę dokładnie białą, kleistą substancją… Nie spodziewałam się, że ma jej aż tyle… wypełniła do cna moją dziurkę… ...
Ja-Karolina i mój kolega Mariusz. Jesteśmy bardzo dobrymi przyjaciółmi praktykujący relacje seksu bez zobowiązań. Jak co weekend spotykaliśmy się w hotelu na gorące ...
Rozbuchany buhaj, rzuca mnie na podłogę. Na ohydną… zafajdaną… śmierdzącą… Ma twarz dotyka kafelków, gdy on zadziera mi do góry tyłek… i tak, muszę eksponować ...
Wakacje zapowiadały się jak co roku...zwykła nuda. Dom,ogród i czasem wyjście ze znajomymi. Któregoś dnia była okropna pogoda jak na lipiec, więc wiąże się to z tym ...
Cześć.. dzisiaj opowiem wam o tym, jak fotki Carmen które powinna widzieć tylko ona oraz ich adresat znalazły się na moim komputerze. Moja cudowna Carmen chodzi do pracy na ...
Cześć mam na imię Matos. Mam 19 lat. Mieszkam z rodzicami i starszą siostrą. Moja siostra, nazwijmy ją Carmen. Ma 23 lata, jest wysoka i szczupła. Ma bardzo duże piersi ...
Jaka ulga… Mimo, że droczył się ze mną okrutnie: - Spuszczę się pani profesor do belferskiej cipy!!! Co wywoływało moje piski i błagania: - Tylko nie to! Chcesz mi ...
O co w tym wszystko chodzi? Dlaczego te całe życie musi być tak popierzone i niesprawiedliwe? Dlaczego nie można kochać tak jakbyś sam tego chciał? Stos myśli w głowie i ...
Tobie ciągle jest mało… chcesz się mną nasycić… delektować… dlatego nabijasz mnie na swój pień… wsłuchujesz się w me żałośliwe jęki… - Achhh!!! Aaaaa! ...
- Cóż… pańskie życzenie jest dla mnie rozkazem… Już ma suknia leży na podłodze… Ależ pański wzrok jest przenikliwy… - Co pan mówi??? Że mam pozostać w ...