Ocalona
Wynajęty samolot wlatywał chmury, grzmoty rozchodziły się echem. Pilot ledwo panował nad maszyną, wzywając pomoc przez radio. Nie pierwszy raz zaskoczyła go burza ...
Wynajęty samolot wlatywał chmury, grzmoty rozchodziły się echem. Pilot ledwo panował nad maszyną, wzywając pomoc przez radio. Nie pierwszy raz zaskoczyła go burza ...
Chodziłem z Marysią do jedej szkoły. Nie znaliśmy się zbyt dobrze. Dziewczyna mi się jednak podobała. Pewnego dnia, po skończonych zajęciach, postanowiliśmy wrócić ...
Kuba siedział w szkole. W tym dniu było mało osób, korytarze były pustawe. Chłopak siedzał z trzema kolegami z klasy, którzy przyszli do szkoły w tym dniu. Zaczynała ...
Audi to wspaniałe auta na długie lata o wielkim pięknie zewnętrznym, jeśli ich posiadacz to osoba troszcząca się o dobro swojego pojazdu z wielką starannością ...
Witam serdecznie Czytelniczki ! Jako artysta tworzę pod pseudonimem Eros Romanziere. W dosłownym tłumaczeniu to Erotyczny Powieściopisarz. Fascynuje mnie miłość i jej ...
Kocham? Bo czuję i całkiem szczerze, i namacalnie Na łóżku, przy wódki kieliszku, w wannie Składam swoje ciało w ofierze Kocham Gdy wchodzisz w nocy przez okno i mi ...
Wyszedł z oberży chwiejącym się krokiem, ale szczęśliwy. Szcześliwy ponieważ miał na sobie ubranie jak i również narzędzie jego pracy czyli miecz. Co nie każdemu się ...
Wkrótce miało się odbyć kolejne spotkanie klasowe mojej żony z jej ekipą koleżanek i kolegów z podstawówki. I choć mury podstawówki opuścili już niemal 27 lat temu ...
Końcem stycznia. Dwadzieścia jeden lat temu. Zaczęła się nasza przygoda z seksem grupowym. Postaram się, wraz z mężem, przybliżyć wam nasz pierwszy raz. Filmy porno ...
- kochanie niestety nie możesz dzisiaj wyjsc na imprezę- usłyszałam głos Taty z dołu - jak to?!- zbieglam na dół cała odpicowana, czerwona szminka nałożona, czarna ...
Trwające wakacje to dla wielu osób najcudowniejsze 2 miesiące w roku. Dla mnie jednak ich początek to okres szczęścia a zarazem smutku, dwóch odmiennych uczuć, które ...
Pan Thomas miał żonę, ale to nie była byle jaka żona. Żona to była na schwał. Wielka jak szafa trójka, pulchna jak materac gąbkowy, albo ten od opon Michelin ...
Jak zwykle obudził Mnie rano nieznośny budzik, który kazał mi wstać do szkoły .. Tak bardzo kocham drzemki i moje ogromne cudowne i milutkie łóżko które najlepiej Mnie ...
Dwadzieścia lat temu było bardzo upalne lato.Ciepło było wręcz dokuczliwe i każdy miał już dosyć.Trzydziestoletni wówczas Damian właśnie wybierał się jak co rano do ...