Opowiadania - str 76

Czytaj autorskie teksty
  • Rodzinny happy end cz.3 autor tomek111xd

    Siedziałem tak w pokoju myśląc co miała na myśli moja matka, w głębi duszy miałem nadzieję że będzie to powtórka tego co działo się dzień wcześniej. Ale to co się ...

  • Moja przygoda Autor Kamkow część IV ostatnia

    W ostatnie ferie zimowe mieliśmy jechać na tygodniową wycieczkę w góry razem z Błażejem i Gabrielem. Z Gabrielem jechał również Dawid - jego najlepszy kumpel, z którym ...

  • Inny świat ? cz 1

    Obudziłem się, gdy tylko usłyszałem krzyk jakiejś kobiety. Nie wiedziałem gdzie jestem, dlaczego mam zakrwawioną głowę. Zobaczyłem biegnący tłum ludzi. Wszyscy byli ...

  • Wszystko się zmienia cz. 2

    Mamy coś na dziś zaplanowane? - Babcia z dziadkiem przyjeżdżają -odpowiedział Maks. - O której? - popatrzylam na Maksa. - O której im się za chce. A co? - rzekł Maks ...

  • Wakacyjne stópki cz2

    - Co ty robisz?! - zawołała Oliwia w tej niecodziennej sytuacji. - Ja tylko... - i w tym momencie zamilkłem. "Ja tylko wącham twoje buty, bo uwielbiam ten smród" ...

  • Sosnowy las cz. 1

    Cześć. Nazywam się Karolina i mam 20 lat. Siadam przy klawiaturze mojego Macbooka, ponieważ od dawna w moim sercu kłębią się uczucia, których ciężko się pozbyć bez ...

  • Mój syn nie chciał przestać płakać

    Mój syn nie chciał przestać płakać. Siedziałam sama w salonie. Dom wydawał się zmieniać z każdym krzykiem z jego pokoju. Próbowałam zamknąć oczy i skupić się na ...

  • Nieznajomy z internetu

    To było rok temu, miałam wtedy 15 lat. Jako nastolatka nie miałam nic ciekawszego do roboty, więc siedziałam w internecie. Dodatkowo to były wakacje, więc mogłam sobie na ...

  • Historia spisana w przeszłości - część 2

    Wark opuścił salę wykładową. Tym razem nikt go nie zatrzymywał ani nie zakładał mu worka na głowę z dość oczywistych powodów. Wszyscy Kuglarze leżeli nieżywi albo ...

  • Przejażdżka po lesie

    Zrobiło się ciepło. Można zdjąć kurtki, cieszyć się wysoką temperaturą i pełnym słońcem. Wstałem o 9:00 umyłem zęby, zjadłem śniadanie i stwierdziłem ze wyjdę ...

  • Nie tym razem

    Wstawiam swoje pierwsze opowiadanie , może komuś się spodoba , z chęcią mogę je kontynuować , wszystko zależy od was . Czekam na jakieś wskazówki w komentarzach :) ...

  • Podróż

    Podróż to podobnie jak podczerwień jeden z kolorów niedostrzegalnych przez ludzkie oko. Henz już od dawna próbował stworzyć specjalne okulary, pozwalające zobaczyć ...

  • Zombie Invasion cz.0

    PROLOG Sobota, USA, godzna 13:33. W parku przy ławce czeka Nick umówiony na spotkanie ze znajomymi. Wyciaga telefon z kieszeni, wybiera numer i dzwoni. Nick : John? No gdzie ty ...