Opowiadania - str 75

Czytaj autorskie teksty
  • Ruchanie pijanej koleżanki

    Witam lubię układać tego typu historie więc szukam kogoś kto także lubi i byłby chętny na ułożenie jakiejś w formacie rp ,oczywiście płci żeńskiej więc proszę ...

  • Zakład na prawdę

    Czasami tak jest że można się zakochać w chłopaku który cię nawet nie lubi i ma cię gdzieś i który ma dziewczynę. Ja się zakochałam w chłopaku który ma 15 lat i ma ...

  • niewinne droczenie cz. 7

    W pokoju swoim właściciel lokalu, grzecznie, by nas nie urazić: "Może by pani z moimi przyjaciółmi zrobiła porno, na żywo". A potem jeszcze dodał: "moi ...

  • Cytrynowy masaż

    opiszę co bym chciał Tobie robić ale skoro mnie tam nie ma to sama możesz to robić :-) masz na sobie krótkie spodenki i stringi oraz krótką, luźną bluzkę każę Ci ...

  • Budyniu, budyniu

    Sieeemanencja, witam bardzo szczerze. Zapraszam was wszystkich, dzisiaj na wieczerzę. Od przedwczoraj rano, jeszcze nic nie jadłem, zjedzmy sobie razem, będzie bardzo ładnie ...

  • zaufaj

    Obudził mnie budzik, dziś poniedziałek, chyba najgorszy dzień w tygodniu, wstałam ospale z łóżka otworzyłam szafę wyciągnełam biały t-shirt i czarne rurki.Zabrałam ...

  • Old friend cz.1

    Zawsze byłam bardzo wrażliwą nastolatką,trzymałam się na uboczu w towarzystwie ciepłej,smakowej herbaty i książek. Moim jedynym przyjacielem,jedyną opoką był Enzo ...

  • Kolega Taty

    Na wstępie chciałbym prosić o wyrozumiałość, gdyż jest to moje pierwsze opowiadanie, jeśli odbiór będzie pozytywny będę kolejne odrębne opowiadania oraz kolejne ...

  • Pytanie odnośnie "Obozu"

    Witam, nie wiem w jaki inny sposób o to zapytać więc daje ten wpis w "opowiadanie' wybaczcie mi to ;d Ale mam pytanie do osób które czytały opowiadanie ...

  • Podziemie [cz1]

    postacie: - DOMINIK "szary" Szary - główna postać dramatu - Wiktoria "wiki" Szczepańska - Narzeczona Dominika - Bartek "diaz" Markiewicz ...

  • Pani Maksiowa

    Maksiu był siódmym dzieckiem swojej nadzwyczajnej matki. Maksia nie interesowały rzeczy, które intrygowały innych. Gdy pewnego poranka samochód potrącił mężczyznę przy ...

  • Koleżanka cz. 1

    Jestem chłopakiem. Zwykle wieczory spędzam w obecności dwóch koleżanek i kolegi. Tamtego wieczoru byłem tylko z jedną koleżanką. Nudziło nam się i dla żartów ...

  • Drogi pamiętniczku 2

    Lena, samotna dusza, którą trzyma mocna dłoń by nie uleciała do nieba, drzewo przechylone przez burzowy wiatr, oparte o twardy konar, bezdomny pies, karmiony codziennie przez ...