MÓWIŁAŚ MI
Mówiłaś jestem wiosną skąpana w śród zieleni spowita w zapach traw. Mówiłaś pachnę latem, że biegniesz w śród złocistych pul. Mówiłaś jestem jesienią w śród ...
Mówiłaś jestem wiosną skąpana w śród zieleni spowita w zapach traw. Mówiłaś pachnę latem, że biegniesz w śród złocistych pul. Mówiłaś jestem jesienią w śród ...
Cześć mam na imię Szymon, mam 15 lat i opowiem wam moją historię która wydarzyła się wakacje. Najpierw opiszę siebie : niebieskooki brunet, dość wysoki jak na swój ...
Żałuję tylko jednej rzeczy Mogłam nie spać w tamtą ostatnią noc Tylko patrzeć jak spokojnie śpisz. Taki widok jest dla mnie rzadszy Niż widok zaćmionego słońca ...
Kochani moi czytelnicy. ! Wróciłam. Dużo się działo w moim życiu rzeczy i nie było mi łatwo. Ale mniejsza z tym. Kochani wiecie jak bardzo kocham pisać i że jest to moja ...
Godzina 00:00 właśnie wracałam z imprezy, którą organizowała moją przyjaciółka. Okolice znalam bardzo dobrze, lecz po północy wszystko wyglądało inaczej. Wybrałam ...
Kochałeś mnie całym sobą. Tyle na ile ci pozwoliłam. Jesteś cierpliwy i delikatny. Cierpliwość popłaca. Twoja męskość pomiędzy moimi nogami To najwspanialsza ...
Obce miasto, przerażona ja Jadę po Ciebie kochany, Wiem, że dam radę. Niebieska koszula i brązowe oczy Wszystko mi wynagradzają. W sercu spokój, w głowie szczęście ...
Nikolaj Dobryński, przywódca konfederacji 1905 roku siedział w fotelu zamyślony. W końcu odezwał się do posłańca. -Nie jesteśmy pewni czy aby na pewno zjednoczenie z ...
Widzimy się na dole, wiesz gdzie! A, a jak masz jakiegoś kolegę z którym chciał byś to mi zrobić to go weź, zobaczymy się na dole… Odchodząc widziała jego ...
-Panowie o 5:00 rano, widzę was jutro wszystkich na peronie. Nie zapomnijcie rzeczy potrzebnych na zawody. Po tych słowach wszyscy rozeszli się do domów. Po drodze spotkałem ...
Wstęp ______________ Od zawsze wiedziała że to kocha chociaż nigdy się do tego nie przyznawała. Miała 16 lat kiedy poszła z chłopakiem do łóżka, a następnie 18 kiedy ...