Opowiadania - str 74

Czytaj autorskie teksty
  • Eksperyment.

    Witam serdecznie. W seksie się nie ograniczamy, lubimy eksperymentować. Świetnie się przy tym bawiąc i poznając to, czego zwykły zjadacz chleba. Nie zrobi, ale.! ...

  • Koleje Losu Część druga

    Ostry ból pulsował w mojej czaszce, skutecznie uświadamiając, że wstałem. Chciałem sprawdzić, czy wszystko w porządku, lecz odkryłem, że jestem związany na drewnianym ...

  • MEDYCZNA INICJACJA

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...

  • Pierwszy raz z Weroniką

    Opowiadanie zawiera: Fetysz stóp, squirting, seks analny, czyli coś się znajdzie dla każdego ;) Bóg dał mi mózg i penisa, a krwi tylko tyle by starczyło do jednego ...

  • Jutra nie będzie? cz. 1

    Po ustach rozproszyła się przepalona gorycz źle zaparzonej kawy. Rozproszyła się powoli, bardzo powoli, żeby sekundę później, jako kleista fala nieprzyjemności ...

  • Aldona i ON

    Idąc wąskim, jasnym korytarzem bardzo się starałam aby każdy, bez wątpienia KAŻDY ruch moich bioder był nad wyraz seksowny i uwodzicielski. Chód moich zgrabnych, długich ...

  • Wymarzony Gwałt cz. 1

    Witam. Jestem Piotrek. Mam 22 lata i jestem uległy. Jestem łysy z duzą brodą. Mam 172 i ważę 85 kilo, więc jestem trochę gruby. Od około roku mam Pana, którego ...

  • Najlepsza - cz1

    Dzisiaj wstałam o 9:00. Poszłam do łazienki się wyszykować a potem do kuchni zrobić śniadanie. Nie miałam dzisiaj, żadnych planów ale miałam zamiar ten dzień spędzić ...

  • Wszedł i wyszedł

    Wszedł do pokoju. M. siedziała przy biurku, ledwo widoczna za monitorem komputera. Chciał zapytać, lecz nagle zapomniał o co, poruszony widokiem jej wydatnych piersi, które ...

  • sen o centrum

    Wszystko zaczeło się od zwykłego meczu piłki nożnej. Graliśmy jakby w klatce utwrzonej z siatki. Gra była ostra, podcinałem i kopałem głównie jedną osobę. - coś się ...

  • Kasia na masażu.

    To co jest tutaj opisane niestety jest tylko moją fantazją i tylko wiek jest prawdziwy. Mam 22 lata i jestem masażysta, a dokładniej to douczam się w tym zawodzie i jestem na ...

  • Michał i Julia

    Dochodziła 1 w nocy, kiedy Michał i Julka wracali z Warszawy. Widoki za oknem nie były zbyt interesujące, więc Julka postanowiła zająć się czymś innym, a mianowicie ...

  • kcmg

    Czasem jest tak że nie przejmuję się co czuja inni ale jednak smutno jest. Czasem człowiek zmienia się a czasem nie co robić. W moim przypadku nic z tych rzeczy u mnie jest ...

  • i nie wiesz.

    I nie wiesz jak to jest bez ciebie, że tak musiało być. Uczucia to coś więcej niż tylko miłość czasem jest smutno a czasem wesoło a to moje krótkie opowiadanie. Moje ...