U stóp harcerzy cz.1
W tej części jest tylko prowadzenie do całej historii erotycznej _____________________________ W czasie wakacji wyjechałem na obóz razem z ZHP. Zawsze chciałem być ...
W tej części jest tylko prowadzenie do całej historii erotycznej _____________________________ W czasie wakacji wyjechałem na obóz razem z ZHP. Zawsze chciałem być ...
Godzina 21 Zosia weszła na dość popularną stronę - czaterię. Otworzyła pokój o nazwie szkoła i zaczeła swobodną konwersację z osobami z czatu. Nagle na ekranie ...
Jest dopiero środa, a ja już drugi raz w tym tygodniu wbiegam po schodach na peron tuż przed gwizdkiem kierownika pociągu. Nie zdążyłam mu się dokładniej przyjrzeć, ale ...
Jestem Kasia. Mam 21 lat i pol roku temu przyjechalam do Wroclawia na studia, kierunek mechatronika. Od dwoch lat jestem w zwiazku z pewnym Krystianem, poznalismy sie jeszcze w ...
Poruszając się obok masywnego cielska maszyny kroczącej, czuliśmy się bardziej pewnie, chociaż będąc na tak płaskiej, pustynnej równinie trudno mówić o ...
1 maj Dziś miałam wolny dzień, nie zrobiłam kompletnie nic. Standardowo, cały dzień ćpam i leżę w łóżku. Obejrzałam film pod tytułem "Velvet buzzsaw" ...
Pewnego razu po małej imprezie uznałem wraz z moją kobietą ze wybierzemy się na spacer. Poszliśmy do parku, było jakoś po 23h. Ciemno, a my siedzieliśmy na placu zabaw ...
Ten weekend miał być niesamowity. K zamierzała robić damską imprezę w domu a my z bratem mieliśmy jechać do Warszawy, spotkać się z ekipą, której nie widzieliśmy ...
Kolejny wkurwiajacy dzień. Miałem dość, straciłem dzisiaj bardzo dużo pieniędzy, bardzo. Od 4 dni moje sklepy przynosiły wyłącznie straty. - Nie jest to jednak takie ...
TOMEK – level 2 Od pamiętnej lekcji udzielonej mi przez Michała mój apetyt na sex wzrósł jeszcze bardziej. Ale chęci to jedno, a rzeczywistość to co innego. Aneta też ...
-Nosz jasna cholera, kolejna runda przegrana... Tego dnia to już była 4 z rzędu. Lubiłam czasem pograć trochę na kompie pod nieobecność mojego chłopaka czy razem z nim ...
Szłam cała obładowana torbami do swojego mieszkania. Gdy byłam na 4 piętrze podbiegł do mnie Logan. - Daj pomogę ci. Będziesz miała lżej – mówiąc to wziął torby z ...
Gdy wyszli z sałny oboje byli w świetnych humorach. Po powrocie do pokoju Anna zabrała strój kąpielowy i poszła na basen. Michał w tym czasie poszedł na siłownię, dalej ...
Bycie rodzicem niesie za sobą sporo obowiązków. Te należą zarówno do przyjemnych jak i całkiem męczących. Czymś po środku jest uczestnictwo w dziecięcych urodzinach na ...