Opowiadania - str 71

Czytaj autorskie teksty
  • Druhny cz. 6

    - Dmuchnę ja se dmuchnę na weselu druhnę, żeby pamiętała, że wesele miała! Tak wyśpiewywał lubieżnie wujek Henio… Wręcz wbijając wzrok we mnie… żeby wszyscy ...

  • Lawendowy pył PROLOG

    Siedziałam na tarasie okryta kocem (bądź dwoma) i popijałam ciepłe kakao. Wokół słuchać było wiatr świszczący w polu. A dalej, gdzieś tam za wiatrem, szum morza ...

  • Klapsy - moja fantazja cz. 5

    Moja zachlapana twarz, to jak zaznaczone przez zwycięskiego samca terytorium… tyle razy mnie posiadł… że starczyło jego nasienia na wypełnienie, nie tylko mej kobiecej ...

  • taka historia cz. 3

    Taka historia cz. 3 Rozpoczęły się wakacje. Tomek zaproponował wyjazd do jego dziadków na wieś, wydawało się to nudne, ale on tylko się uśmiechał i powtarzał żebyśmy ...

  • Problemy ze wzwodem cz. 1

    Jestem 18 to letnim chłopakiem ,mówią że przystojnym, przyjaźnię się z Anką, koleżanką z klasy. Nie mieszkam z rodzicami, chodzę do szkoły w innym mieście. Do ...

  • Oby stan przejściowy

    Witam wszystkich lokowiczów. Wybaczcie, że ostatnio prawie mnie nie ma, ale sprawy z moim zdrowiem bardzo się komplikują. Na 1 sierpnia mam termin porodu, ale już od ...

  • fuzja

    płomienny galop zakutych wspomnień tłumaczy modlitwa wschodu rozkłada liście wiecznością kiedyś pięknem niszczyliśmy dziś kroczymy za i wewnątrz

  • Sen Idealny cz. 2

    Tutaj za każdym razem jest inaczej. Zawsze zmienia się otoczenie, atmosfera. Ale najważniejsza dla mnie osoba zawsze tu jest i spędzamy całą noc. Raz przenoszę się na ...

  • Niania-epilog

    Hej to moje pierwsze opowiadanie więc nie hejtujcie odrazu jak wam się spodoba to fajnie. Ta historia to fantazja tylko. Jestem 20-letnim brunetem o brązowych oczach ...

  • Wspólna zabawa

    Siadasz na skraju łóżka ubrana jedynie w szlafrok, jesteś świeżo po relaksującej kąpieli.... Ja siedzę naprzeciw ciebie ubrany tylko w czarne bokserki. W pokoju panuje ...

  • Żona

    Jeśli ktoś nie widział wcześniejszych opowiadań dotyczących mojej żony i córki zapraszam. Dzisiaj opowiem wam historie dotyczącą mojej żony i naszego wspólnego ...

  • Pierwszy raz z chłopakiem

    To było jakieś dwa lata temu. Pod blokiem widywałem często chłopaka starszego ode mnie ok 5 lat. Na imię miał Łukasz pseudo bigbrat. Był ładny ale najbardziej jarała ...

  • O krok za daleko cz. 1

    Spakowałam moje ciuchy, które przydadzą się na wyjazd do brata. Kolejny raz próbowałam wszystko zmieścić, ale na darmo. Zaczęłam skakać dosłownie po walizce z ...

  • Płacz nienarodzonego dziecka

    Mamo, mamo! Dlaczego na mnie wydałaś Śmierci wyrok? Zimne narzędzie do siania śmierci stworzone Właśnie mnie chwyciło za nogę Wyrwało nóżkę Wraz z moim brzuszkiem ...