Żona dla szefa
Moje pierwsze opowiadanie, proszę o opinie. Żona, Ania lat 26, piękna młoda blondynka, z niewielkimi piersiami, ale za to bardzo kształtnym tyłeczkiem i z piękną niewinna ...
Moje pierwsze opowiadanie, proszę o opinie. Żona, Ania lat 26, piękna młoda blondynka, z niewielkimi piersiami, ale za to bardzo kształtnym tyłeczkiem i z piękną niewinna ...
Obydwoje po 24 lata... Chcieli czegoś więcej od życia. Rafał nie zaskakiwał zbyt często Eli swoim zachowaniem, nie mógł wyluzować. Byli niedawno na wspólnych wakacjach ...
Nasze spotkanie, to nie był zwykły przypadek. To nie był zwykły dzień, kiedy wstając zastanawiacie się, czy zrobić sobie kawę, czy może od razu napić się wody z kranu ...
— Pani detektyw — jeden z oficerów zawołał, podchodząc do mojego biurka. — Mamy sprawę, oficerze? Uniosłam głowę znad ekranu komputera. Właśnie kończyłam pisać ...
Nikt nie jest brzydki, nikt nie jest piękny. Każdy ma własne wyobrażenia estetyczne. Nikt nie jest płytki ani inteligentny. Każdy ustala swoje życiowe wytyczne. Więc nie ...
Siedzialem tak i tylko mogłem patrzeć jak powoli smaruje mnie tam olejkiem, i stopnio lecz stanowczo naklada obrecz, lekko i równie wolnym ruchem zaczęła nakładać klatkę ...
Pewnego razu na Facebooku poznałem pewną osobę,,Daniela'' na początku wydawał się fajny i wgl pisaliśmy o wszystkim myślałem że to ten jedyny. Ale pozory się ...
Jakie miałam szczęście, że z pętów kłusowników, w których pozostawałam tyle czasu, uwolnił mnie pan myśliwy. Byłam mu taka wdzięczna! Ale okazało się, że pan ...
Po przeczytaniu opowiadania seksgeometri o kartach dodaje swoje. Postanowiłem to opisać, bo muszę się z kimś tym podzielić. Jest to tajemnica, która mnie zjada. Mam bardzo ...
Historia oparta na faktach. Swoją przygodę z erotyką zacząłem dosyć wcześnie. Od przeglądania gazetek, oglądania zdjęć ładnych pań w bikini na przeglądarce, przez ...
Mężczyźni działali w amoku. Sapiąc, z furią atakowali cipkę Marty, maltretując ją niemiłosiernie. Łóżko zdawało się wytrzymywać ostatkiem sił. Przy zdwojonym ...
Kiedy przechodziłem obok łazienki, której swoją drogą szukałem dobre 5 minut, usłyszałem głos mojej żony. Kręciło mi się strasznie w głowie. Impreza była mocno ...
No tego się po Maciusiu nie spodziewałam! Przyszedł z kolegami! I to w różnym wieku… - Przepraszam, a panowie w jakiej sprawie??? - Korepetycji! – rezolutnie odparł ...
Po tamtym incydencie czułem, jakbym utracił część siebie, coś niesamowicie ważnego. Zabiliśmy wszystkich bezbronnych uciekinierów, nienawistne epitety moich kompanów ...