Seks pod przymusem
To wydarzyło się 2 tygodnie temu, szykowałam się do pracy, nagle ktoś zapukał do moich drzwi. Zanim je otworzyłam, zapytałam kto tam, jakiś facet powiedział, że jest z ...
To wydarzyło się 2 tygodnie temu, szykowałam się do pracy, nagle ktoś zapukał do moich drzwi. Zanim je otworzyłam, zapytałam kto tam, jakiś facet powiedział, że jest z ...
- To niebywałe! Jak tak można traktować porządną i elegancką kobietę! Co pan sobie wyobraża! To jedna z moich ukochańszych fantazji. Jakiś brutal, z szemraną konduitą ...
Jak ja uwielbiam fantazjować, że podrywa mnie student! Okazją może być na przykład to, że chcę wynająć komuś pokoik na poddaszu i akurat napatacza się całkiem ...
Muszę Wam wyznać pewną moją kobiecą słabość i przyznać się do pewnej intymnej tajemnicy. Otóż ja wprost kocham zakładać i nosić spódnice zapinane na guziki (bądź ...
Chyba nie jestem oryginalna w tej fantazji. Lubię sobie wyobrażać, że dostawca pizzy robi mi taką oto „niespodziankę”…. Oczywiście jak na porządną damulkę ...
To jedna z moich częstszych fantazji – biurko. Mebel, który może posłużyć przeróżnym celom eleganckiej damulce…. Ale jeden z nich pewnie nie raz kołacze w męskich ...
Niby taki tłok panował w tej obskurnej windzie… a tu nagle znalazło się dość miejsca, bym mogła się całkiem solidnie wypiąć…. Nie dość, że zadarli mi wysoko tę ...
- Ach nie…. Ach nie…. panowie… proszę…. Nie wykorzystujcie mej niewieściej bezbronności…. Protestuję, doskonale wiedząc jednak, że mój opór na wiele się nie ...
Hejo ponownie;) Dziś opowiem Wam historię ktora pamiętam jak dziś;) Ale do rzeczy. Była zima. Śniegu pełno,mróz niesamowity. Z uwagi na pogodę nie mogłam spełniać ...
Witam was serdecznie 😀 Jestem Kaśka 42 letnia rozwodka szukająca przygod 😀 Kilka z nich postaram się wam tutaj przedstawic. Na wstępie parę słów o mnie mam 165 cm ...
Tego dnia w autobusie nie dało sie wytrzymać... Hej kochani! Zapraszam was do kolejnej mini historii z moim skromnym udziałem:) Środek lata, wakacje. Jak zawsze musiałam ...
Hejo wszystkim przybyłym!;) Na wstępie dziękuję Wam za obecność tutaj;) Ale do rzeczy. Mam na imię Ada, pochodzę z gór ale na stałe mieszkam nad morzem. Jestem ...
Czyż nie wspaniale zostać zaproszoną na pierwszą randkę w takiej oprawie? Z szampanem! Moja śliczna wieczorowa suknia ma spory dekolt… Czy nie przykuwa on jego uwagi??? ...
Znęcanie się nade mną, na oczach tylu osób – klientów i pracowników sklepu jubilerskiego – trwa całą wieczność!!! Co za wstyd!!! Co za hańba!!!! Być tak ...