Spisane z czata
Przychodzisz punktualnie, zapraszam cię do środka i zamykam za tobą drzwi na klucz. Siadasz na kanapie w salonie i rozkładasz materiały na stole. Parzę nam po herbacie i ...
Przychodzisz punktualnie, zapraszam cię do środka i zamykam za tobą drzwi na klucz. Siadasz na kanapie w salonie i rozkładasz materiały na stole. Parzę nam po herbacie i ...
Mam 21 lat jestem studentem i aktualnie jestem na przerwie międzysemestralnej. Postanowiłem więc pojechać na 3 dni w góry. Podejchałem do mojego wujka chrzestnego po narty ...
- Dlaczego? - zapytał z żalem w głosie mężczyzna - Sama nie wiem, po prostu to się stało - odpowiedziałam nie patrząc mu nawet w oczy ..... Cała historia zaczęła się ...
W bloku, gdzie mieszkał mały Tytus wybuchł pożar. Wraz z ojcem i matką wybiegli na korytarz. - Babka została w mieszkaniu! - Babka z wozu, koniom lżej, hehehe! - zaśmiał ...
Ciemne chmury wkoło życie smutne leci czekam na tą zmianę co życie odmieni a czas wciąż ucieka do życia jesieni. Nie wiem co jak zrobić gdzie położyć dłonie jakie ...
Sędzia Robert Marciniak - Olaf Lubaszenko Sędzia Michał Katera - Andrzej Grabowski Sędzia Krzysztof Winkler - Antoni Królikowski Przewodniczący Leszek Mikulski - Piotr Polk ...
Przyśniło mi się coś strasznego. Pan doktor stawia okrutną diagnozę. Nowotwór. Zostało mi 3 miesiące życia. Ale jak to?! Przecież dobrze się czuję! Wyniki są ...
Robert: Witaj, Joasiu. Dziękuję, że znalazłaś dla mnie chwilę, wiem, co teraz się wokół ciebie dzieje, tym bardziej to miła niespodzianka dla mnie. Cleo: Cześć. Dzień ...
Uniosłam ciężkie powieki, otwierając oczy. Pierwsze co zobaczyłam to niebieski sufit,a na nim namalowane biała farbą, różnej wielkości chmurki.Odwróciłam głowę w ...
Nazywam się Kacper, mam dziewiętnaście lat i historia, którą wam tutaj opiszę jest moim największym sekretem. Postanowiłem opisać ją tutaj tylko i wyłącznie dlatego ...
Egzamin Od rana chodzę cała zestresowana, dzisiaj mam najtrudniejszy ezgamin z Prawa karnego, i to u tego wrednego wykładowcy, Pawła Lucińskiego, po rozwodzie, po tym jak ...
Po prezencie żony czułem się jeszcze lepiej. Można powiedzieć że jej całkowicie wybaczyłem. Może nie wdrażać planu " zemsta" który pojawił się w mojej ...
Każdy z nas ma w życiu monet zawachania kiedy nic wam nie wychodzi związek zmienia się w wieczny obuz przetrwania i ten moment światełko w tunelu gdy o godzinie 23poznajesz ...
Agnieszka przebiegła przez jezdnię i już była w parku. Zawsze wracała tędy ze szkoły, nawet zimą. Teraz, w lecie, zachwycała ją bujna zieleń drzew, wspaniałe kwiaty i ...