Opowiadania - str 62

Czytaj autorskie teksty
  • co wkurza fryzjerów?

    Co wkurza fryzjerów? Jest to całkiem dobre pytanie. Jestem początkującym fryzjerem i dopiero w sumie się uczę tego zawodu i już trochę wiem co nieco na ten temat. Po ...

  • Tylko bądź

    Co za wielkie szczęście miałem, że Cię poznałem. Składam Tobie szczere przyżeczenia, jesteś moim życiem, Słońcem na niebie. Pragnę ci oddać wszystko co mam tylko ...

  • Trudne słowa

    Łatwo jest powiedzieć "witaj" komuś nieznajomemu, lecz trudno jest powiedzieć "żegnaj" komuś bardzo kochanemu!

  • ślepa miłość (część 2)

    Traktowałam go jak przyjaciela jak brata. Cały czas ze sobą rozmawialiśmy przez telefon i pisaliśmy na Messengerze. Mieliśmy ze sobą bardzo dobry kontakt. Z czasem ...

  • ślepa miłość (część 1)

    Każdy z nas ma marzenia każdy z nas za czymś gna biegnie. Opowiem wam historie miłości nieszczęśliwej i pełnej bólu zdanej drugiej osobie. Zaczęło się niewinnie, bo od ...

  • Wśród gwiazd tysięcy

    Wśród gwiazd tysięcy, tej jednej szukałem, co najjaśniej świeci i wskazuje drogę, gdy ją już znalazłem to podążam za nią. A tą gwiazdą jesteś Ty bo wszystkim ...

  • O świcie

    Budzi mnie szept Jesiennych liści W pół do piątej Wita dzień Wlokę się do łazienki Płuczę usta Płynem o smaku morza

  • To się zwykle tak zaczyna

    Korek ciągnął się przez całe Aleje. Korzystając z nadmiaru wolnego czasu, który dziś akurat był jej na rękę, obszukiwała schowki w samochodzie mając nadzieję na ...

  • Tego się nie spodziewałem Wstęp

    Witaj czytelniku/czytelniczko! Na wstępie zanim przejdziemy do opowiadania chciałbym abyś wiedział, że to moje pierwsze opowiadanie :) jednakże każdy wasz komentarz wezmę ...

  • Trójkąt ostrzegawczy

    Miała taki sposób, żeby się wyluzować: papieros, kierownica, głośna muzyka, szybka jazda. Do pewnego czasu uchodziło to w Warszawie bezkarnie, potem trzeba było wiedzieć ...

  • Blue City

    Dzień kończył się. W zasadzie pozostało już tylko kupno wina na wieczór i można się było odprężyć. Czując, że schodzą z Ciebie wszystkie złe napięcia firmowe ...

  • Namiętny seks z nastolatką w wannie.

    Julia była filigranową 17latką o kształtnej pupie i zgrabnej sylwetce. Miała cudowne blond włosy, które sięgały jej do pasa oraz błękitne oczy nadające jej namiętnego ...

  • Unwanted love 4

    JA: Ymm... Pewnie wpadnij. Co ja robię!! MIKOŁAJ: Super za 20 min będę u Ciebie. Nic mu już nie odpisałam tylko poszłam do sypialni założyć jakieś lepsze ciuchy niż ...