Opowiadania - str 64

Czytaj autorskie teksty
  • Ironia życia #2

    Dziś jest 23 kwietnia.. Tydzień który minął był całkowicie do dupy, a na moim ciele przybyło tylko kresek. Coraz bardziej pragnę się zabić,nie mam już siły.. Nie ...

  • Niebo czy piekło #2

    Kilka następnych dni upłynęło Kasi bardzo ciężko, od tygodnia nie była w szkole. Cały czas ma kontakt z naszym bohaterem z piekła rodem, z cudownym Igorem. Bardzo często ...

  • Trudy kochania część 2

    - Wiesz, jakie Robert ma podejście do kobiet, które nie mogą mieć dzieci — wyszeptała, patrząc na obraz za szybą. -Wiem i według mnie jego podejście do tego jest po ...

  • Drżę

    Katowany myslą jedną Obietnic milionem Czasów minionych Skrzypieniem łóżka naszych ciał Zapachem Ordynarną szczerością Pragnieniem bez granic i tabu Katuję się Kocham ...

  • Zabity

    Gdybym był dziś treścią Zabiły by mnie spacje Kolor duszy nieznany Smak jak zapach myśli oddychającej trupem Kartka pusta Igrek bez zet Lament bez łzy Tęsknota bez nazwy ...

  • Powiedz ZDRADZAJĄCEMU

    Nie mówiłaś mu tak... Nie pisałaś? Napisz Powiedz zwiąż go słowem Powiesz? Napiszesz? Jestem twoją suką, wiesz? Kurwa, jak ja cię bardzo chciałam w sobie poczuć ...

  • Lekkość

    Bez butów w moje życie weszły twoje myśli drżenia achy ochy ślady pięt i drobiny martwicy duszy szalbierstwo zaniku myślenia powszednie tak obce Ci wtedy zapraszasz ...

  • Niewiarygodne koleje losu - PROLOG

    Wierzycie, że marzenia się spełniają? Ja tak i to od dziecka. Zawsze marzyłam by stać na scenie w świetle reflektorów i tańczyć. Tylko to zawsze i bez ustanku mnie ...

  • Ojczym III....

    Nawiązałem z Krzyśkiem naprawdę dobre relacje, chyba nawet lepsze niż gdyby był moim prawdziwym ojcem. Nie krępowałem się z nim rozmawiać o niczym. Kiedy zostawaliśmy w ...

  • Ty egoistko 2

    Ja: Nie pana sprawa. Belfer: Teraz już moja. Niech pani usiądzie. Usiadłam posłusznie na tym samym miejscu, na którym siedziałam nim wypadłam z sali z hukiem. Belfer: To ...

  • Rudzielec

    Wolność. Tak się czuję. Ten wiatr we włosach. Wolność. Tak się czuję kiedy jadę. Kiedy jadę moja czarną bestią. Wolność. Nikt mi nic nie rozkazuje. Jestem sam że ...

  • Medycyna i miłość

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...

  • Sensimila 1

    ona się budzi , ona się budzi! Mój mózg się obudził już kwadrans temu, ale ciało spało. Mogłam więc krzyczeć przez sen co chciałam. -oni są na północnym wschodzie! ...

  • Spisane z czata 2

    Witaj przepraszam za ortografię , i błędy pisemne . Anna moja nauczycielka ,języka polskiego od samego początku bardzo mi się podobała , lecz ja jako młody chłopak byłem ...