Opowiadania - str 55

Czytaj autorskie teksty
  • Iza

    Iza ma 40 lat, czarne długie włosy, przepiękną dupe i duże piersi. Znamy się troche przez jej ostatniego przyjaciela. Rozeszli się. Iza jest marzeniem każdego chłopa albo ...

  • For You!

    25 I 2021 For You! Miłość jest, jak letni ciepły wiatr Co na mym sercu cicho siadł. Miłość pachnie świeżym sianem, Jego zapach wącham całym ciałem Na randce z ...

  • Pożądanie

    24 I 2021 Pożądanie Kocham orgię kwiatów i zieleni, Która rozbudza moją krew, Jak wzrok co rozpala i ogniem mieni, To jest odwieczny serca zew. W gorących twych ramionach ...

  • Prawie cyber z byłą

    Będąc pod wpływem procentów podczas zabaw przy ekranie, nagle wpadłem na głupi pomysł i napisałem do byłej czy lubiła jak dostała fotkę sterczącego kutasa. W ...

  • Foty

    ... no i doigraly sie plotkary Zaczne może od przedstawienia sytuacji od której się wszystko zaczęło. Otóż kiedyś - kiedyś do mojej żony przyszła jej przyjaciółka na ...

  • W gwieździstą noc

    Gdy zegar dwunastą wybije i znowu wtulę się w koc a pod lasem głodny wilk zawyje w tę jasną, gwieździstą noc. Czy to dziś zapukasz do drzwi i uściśniesz mi gardło? Na ...

  • Zamęt

    19 I 2021 Zamęt Zawsze rezygnowałam Bo była w potrzebie mała To dla niej świat nie nęcił Tylko dookoła jej tyłka, kręcił. Dla niej tylko wschodziło słońce Dla niej ...

  • Póki czas

    19 I 2021 Póki czas Teraz zobacz, jak to jest Całe życie poszło, gdzieś Komuś poświęcone, Dziś nic na, jego obronę. Dziś niedola patrzenia, Codziennej pogardy ...

  • "Pani" Porwanie-Prolog

    Stoję przy barze z kumplem. Dziś jest piątek, czyli zaczyna się największa impreza tygodnia, ale mnie to nie jara. -Radek jedziemy już? -Zapytałem go znudzony licząc, że ...

  • Jak Lara Croft

    Archeologia od szkoły podstawowej była moją wielką pasją. Dlatego, gdy oglądam przygody Indiany Jonesa oraz Indiany w spódnicy - czyli Lary Croft - przenoszę się ...

  • Nie dla mnie

    Nie dla mnie Nie dla mnie tych ulic, już widoki Patrzą w inną stronę moje oczy. Raczej Magduśka Przybędzie by szukać Andrzejuszka I fycka zamiast człowieczego serduszka ...

  • Te maki nasze

    12 X 2020 Te maki nasze Czerwieńsze od krwi te maki nasze Bo w nich są dusze ojców i matek Dla nas pomarli ale w sercach są żywe Proszą Boga o życie nam sprawiedliwe. Żeby ...

  • Na kamieniu

    13 I 2021 Na kamieniu Siadam na kamieniach Gorących, jak Twoje usta I czuję w marzeniach, Jak nimi mnie muskasz. Jesteś daleko - za siódmą rzeką Lecz marzyć mogę - i ...

  • Podryw we dwóch. Marta na konferencji

    Pisałam to nie sama :) Lecz z uroczym panem o niku Jan45. Ponieważ nie powinnam odpowiadać za czyjś styl - jego tekst pozostawiam niezmieniony. Spotykamy sie na konferencji ...