Opowiadania - str 54

Czytaj autorskie teksty
  • Seks ze starszą parą 2

    Na następny dzień obudziło mnie szarpanie przez Zygmunta, który kazał mi szybko wstawać i zobaczyć co się dzieje. Posłusznie wstałem i podążyłem za gospodarzem ...

  • Miłości kwiat

    02 II 2021 Miłości kwiat Rozkoszy wiatr rozpala moje ciało Pieści mnie Twoim pożądaniem, Gdy patrzysz na mnie nieśmiało, Ja całuję Cię ze ślepym oddaniem. Gdy Twoje ...

  • Jedno Królestwo

    Kraina przepełniona wojen wyłaniała się z mgły. Była położona na czterech wyspach, z których każda swoją majestatycznością przyciągała poranne promienie i morską ...

  • On i ona 2

    31 I 2021 On i ona Cóż winnaś kobieto puchu marny, Że cię Bóg stworzył i dał scenariusz czarny, Ale za to nałożył laur złoty na wasze głowy, Żebyś godnie służyła ...

  • Meble stworzone do seksu

    To opowiadanie było już kiedyś na tej stronie. Publikuje je ponownie, ponieważ zmieniłem ostatnią część i mam zamiar w przyszłości dodawać inne meble. Telefon ...

  • Iwona

    Jestem trochę stremowany. Po tylu latach przypadek sprawił, że znów się spotykamy. Kto by pomyślał, że stanie się to za sprawą naszych dzieci. Chodziliśmy razem do ...

  • Harry Potter 18+ Spinner's End

    Andrew Boock Harry Potter 18+ Spinner's End Głośne syknięcie spanikowanego kota wypełniło mroczną alejkę, w której deportowały się dwie smukłe postacie. Jedna z ...

  • Stalker I

    Ciemna sylwetka stała pomiędzy drzewami. Jej cień padł na krzak spomiędzy, którego wystawała lufa wysłużonego karabinu maszynowego. Mutant odbijał się w wodzie podobnie ...

  • Wakacje w Chorwacji cz. 2

    Teraz opiszę dalszy ciąg zdarzeń z naszego wyjazdu do Chorwacji. Seks z Doroty z Robertem głównie na moich oczach trwał do końca naszego pobytu w Chorwacji. Na moje ...

  • Spójrz na mnie

    29 I 2021 Spójrz na mnie Spójrz na mnie choć przez chwilę Niech wiem, że ktoś mnie widzi, Niech będę wiedziała, że jeszcze żyję I jestem żywa wśród ludzi. Pociesz ...

  • Włóczęgostwo

    28 I 2021 Włóczęgostwo Smutne oczy twoje burzą moją krew, A żar z nich rozpala serca mego bieg Gdy tylko dotykasz i całujesz moje usta, To jakby ciało otulała rozkoszy ...

  • Rodzinne zabawy cz. 1

    Wróciłem do domu trochę wcześniej, bo odwołano mi dwie ostatnie godziny w szkole. Wchodzę do domu i słyszę pojękiwania z góry, z sypialni rodziców. Bez słowa udałem ...

  • Wakacje nad morzem cz. 5

    - Nie chce mi się tam iść , mogę iść spać?- jęknęłam przykrywając się bardziej kołdrą -Wstawaj wstawaj, pójdziemy na chwilę i zaraz wrócimy - oznajmiła Anastazja ...

  • Kontrolowana zdrada

    Hej Dzisiaj opowiem wam o pierwszej konsultowanej ze mną zdradzie mojej małżonki. Od ostatnich wydarzeń u wujka koleżanki mojej żony upłynęło półtorej roku. W tym ...